Gå til innhold

Embrets E21 - Status ved inngang til 2016


Embret
 Share

Anbefalte innlegg

Gleder meg til den er tilbake på verkstedet så jeg kan begynne å montere den sammen igjen.. :) Den er jo en del bedre en hvordan din var ja.. Fulgt med på tråden din og var nok sveisejobb på deg.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Vært dårlig i påsken, så har ikke fått gjort så mye... Men blir vel full fart igjen i uka som kommer.

Skal har den til BT når den begynner å bli ferdig for få godkjent den som personbil og ikke bevaringsverdig. Så driver jeg og vurderer og prøve å godkjenne senkesett samtidig.. Noen som har fått godkjent e21 med 60/40 senkefjærer?? Hvis det er problemer med det, så gidder jeg ikke stresse med det nå.. Sesongen er jo i gang så må få den på veien snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått gjort noe småtteri i dag og... Vindusviskermotor er på plass, mye av ledningsnettet, dørtrekk++

Har også sotet en av de gamle baklyktene mine.. Frister å gjøre det med de nye også... Tror det tar seg best ut da jeg har sotete frontblinkers og frontlykter.. Hva mener dere??

7ugwea28bdsi802k8wkf.jpg

cxigveay87p051srhrea.jpg

lf570yu6pf7bye77tje5.jpg

o9m2ksnd30bp17jszc4n.jpg

6uc5oq6cit58aq2u19by.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler vel ganske sterkt på at denne er på veien til lørdag... :P 17mai er liksom det målet jeg har satt meg selv..

Kvasi: Blir nok frontspoiler på den.. Liker ikke helt den frontplaten jeg har.. Mulig jeg hadde kjørt uten hvis jeg hadde hatt den andre typen.. Men tror BBS fronten blir bra jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...