Jås Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 Var jo ikke mye det der,har sett mye verre ja...er utsatte steder på e21..
Embret Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Skrevet Mars 22, 2011 Gleder meg til den er tilbake på verkstedet så jeg kan begynne å montere den sammen igjen.. Den er jo en del bedre en hvordan din var ja.. Fulgt med på tråden din og var nok sveisejobb på deg..
Jås Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 Hehe,ja min var mye verre en først antatt...og nå er den så påkostet at jeg må bare fortsette... Er mye gøyere å sette sammen ja,ser det blir bil igjen av alle delene..
Embret Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Skrevet Mars 28, 2011 Trenger nye lykteglass bak hvis noen har.. Mine er sprukne og stygge, så ikke akkurat noe å montere på da bilen er strøken... Skrik ut hvis noen har..
Embret Skrevet April 19, 2011 Forfatter Skrevet April 19, 2011 Da var bilen hjemme igjen.. Fått fatt i nye baklamper og Nå begynner kose jobben med å montere sammen saker..
Embret Skrevet April 25, 2011 Forfatter Skrevet April 25, 2011 Vært dårlig i påsken, så har ikke fått gjort så mye... Men blir vel full fart igjen i uka som kommer. Skal har den til BT når den begynner å bli ferdig for få godkjent den som personbil og ikke bevaringsverdig. Så driver jeg og vurderer og prøve å godkjenne senkesett samtidig.. Noen som har fått godkjent e21 med 60/40 senkefjærer?? Hvis det er problemer med det, så gidder jeg ikke stresse med det nå.. Sesongen er jo i gang så må få den på veien snart..
Embret Skrevet April 27, 2011 Forfatter Skrevet April 27, 2011 Da har jeg fått gjort noe småtteri i dag og... Vindusviskermotor er på plass, mye av ledningsnettet, dørtrekk++ Har også sotet en av de gamle baklyktene mine.. Frister å gjøre det med de nye også... Tror det tar seg best ut da jeg har sotete frontblinkers og frontlykter.. Hva mener dere??
Clerion Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 Blir diiiiiiiigg ;D klar tell Lørda`n ve? BmwCCN
Embret Skrevet April 27, 2011 Forfatter Skrevet April 27, 2011 Tviler vel ganske sterkt på at denne er på veien til lørdag... 17mai er liksom det målet jeg har satt meg selv.. Kvasi: Blir nok frontspoiler på den.. Liker ikke helt den frontplaten jeg har.. Mulig jeg hadde kjørt uten hvis jeg hadde hatt den andre typen.. Men tror BBS fronten blir bra jeg
316 Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 Likbart! Kan vi ta noen bilder av våre gamlinger sammen når den er klar?
Kvasi Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 Hmm.. Syns den du har er overlegent finest. Men jeg syns E21 er finere uten frontplate enn med frontspoiler så mulig jeg er innhabil
Simon S Arvesen Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 Ser veldig bra ut, blir bra med den fargen Pøs på med bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå