Embret Skrevet April 27, 2011 Forfatter Skrevet April 27, 2011 Prøve å få i motor og fangere i helgen, så da blir det masse bilder.. Bare å håpe at øl-været ikke blir alt for bra så man blir distrahert fra bmw montering..
Jås Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 E21 kler den bbs-spoileren... Har en liggendes selv,men er fornøyd med frontplata mi foreløpig.. Kjøpte du nye lykteglass fra bmw eller? Mine og er stygge og sprukne...
Simon S Arvesen Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 E21 kler den bbs-spoileren... Har en liggendes selv,men er fornøyd med frontplata mi foreløpig..Kjøpte du nye lykteglass fra bmw eller? Mine og er stygge og sprukne... Jeg også har liggende bbs spoiler i riktig farge. Hadde det på en av mine tidligere e21. Men når jeg hengte den på ble jeg ikke fornøyd. Går feil vei dette her, om noen år setter jeg på orginalfjærer også. hehe Men så lenge du har preface frontplate, kler den bbs front bedre
Embret Skrevet April 27, 2011 Forfatter Skrevet April 27, 2011 Fikk beskjed om at de var utgått på bmw, og andre steder jeg sjekket.. Så fant jeg de på ebay i usa. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... MEWNX%3AIT Veldig fornøyd med dem..
Embret Skrevet April 27, 2011 Forfatter Skrevet April 27, 2011 Simon: Enig meg deg om at BBS er penere enn preface plata... Er jo bare å skru den av igjen og da hvis en ikke blir fornøyd...
Jås Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 Hmm,se der ja....spørs om ikke det blir å legge inn ei ordre der... Skruene til bbs-fronten blir jo bak fangeren,så er jo null problem å ta av igjen om du ikke blir fornøyd...
Embret Skrevet April 27, 2011 Forfatter Skrevet April 27, 2011 Var kjapp levering derfra, og kom under moms grensa.. Så bare å bestille deg
Jås Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 Var kjapp levering derfra, og kom under moms grensa.. Så bare å bestille deg Er ikke den bare 200 kr eller noe slikt da?? Er avogtil det glipper for den norske stat og slipper inn pakker uten å måtte betale moms for de...heldigvis...
Embret Skrevet April 27, 2011 Forfatter Skrevet April 27, 2011 Mente den var 1000,- jeg, men mulig jeg tar feil... Isåfall har jeg den gleden av å ha snytt staten for noe kroner.. Og det er god følelse..
Jås Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 Mente den var 1000,- jeg, men mulig jeg tar feil... Isåfall har jeg den gleden av å ha snytt staten for noe kroner.. Og det er god følelse.. Ja er en god følelse å snyte staten...hehe...
Embret Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Skrevet Mai 6, 2011 Da blir det en liten bilde update... Planer for helgen er å få på senkesett og felger.. Kankskje litt mer i interiøret og hvis tiden strekker til... BBS fronten er på plass Teppe på plass.. De gråe plast mattene skal byttes ut etterhvert da.. Fått "nye" skilter til bilen.. Blir en del penere enn de jeg fikk av BT av plast med flagg.. Og nå er M10'en tilbake i motorrommet..
bmwtussan Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 Begynner og bli lekkert nå. Er ikke lenge før det er prøvetur nå..
ingard Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 Hvordan ordner du nye skilt egentlig? Skulle hatt gammeltype jeg og. Hvis det er det da..
Embret Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Skrevet Mai 6, 2011 bmwtussan: Takker... Regner med å lufte den i løpet av neste uke.. ingard: Kjøpte bare nye skilter på lator.no, det er gammel type ja... Trodde jeg måtte innvolvere BT, men gikk fint uten. Mulig man helst skal levere inn plast dritten men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå