Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 150
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Tror ikke det hjelper meg noe ;)

Reiser offshore to uker nå, så skal vell gå greit.. :)

Hva innebærer d vist jeg setter m5"n til deg til shinig på lakken,, og hva bruker du?

Gruer meg allerede til fergeturen,,, masse tullinger sok kan slå dørene i bilen.. Har tatt ferge 2 ganger bare med den før:p

1++! sto ett par biler bak en som small døra noe så jævlig inni nabobilen en gang, tok ikke 1 millisekund før eieren var ute av bilen og klikka fullstendig ja :applause: bra for han at det ikke var min bil han traff [-X (jeg går aldri utav bilen på ferga.)

espen: hvor mye koster en slik behandling grovt regnet? jeg har endel halos jeg vil bli kvitt :D

Skrevet

På ferga sitter jeg og ser stygt på bilene rundt.. Men var en gamling som slo døra i BMWen, da skremte jeg vettet av både han og fergemannskap..

3-4000kr tar jeg

Skrevet
På ferga sitter jeg og ser stygt på bilene rundt.. Men var en gamling som slo døra i BMWen, da skremte jeg vettet av både han og fergemannskap..

3-4000kr tar jeg

Ja jeg vill ha en behandling på m5"n:) hva sa du til gamlingen da:) ?

Skrevet

3-4000kr tar jeg

+1 :D

• 4 weeks later...
Skrevet
Nesten sikker på at jeg så denne mellom Haugesund og Aksdal nå i kveld!?

Grom bil. :D

Off... Angrer på dette salget... Men ja du såg den nok der... Grommeste E60en.........

Skrevet
Nesten sikker på at jeg så denne mellom Haugesund og Aksdal nå i kveld!?

Grom bil. :D

Off... Angrer på dette salget... Men ja du såg den nok der... Grommeste E60en.........

Ok, så den ble solgt til noen på Haugalandet eller?

Skrevet

Er det samme motor som i 530d? Mener jeg så det et sted. Hva isåfall utgjør effektforskjellen? Software?

Skrevet
Er det samme motor som i 530d? Mener jeg så det et sted. Hva isåfall utgjør effektforskjellen? Software?

Samme motor ja, M57B30 :)

Skrevet

Ikke at jeg er E60 ekspert, men farsan har 525d. Forskjellen med 530d og 535d er at 520-530d har enkel turbo, mens 535d har twinturbo. 530d og 535d har forøvrig samme motorvolum. Software er sikkert også endret.

Litt usikker på dette heh.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...