Skaar Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 e39 m5 då, eller e60? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 E39 ja Skal jo kjøpe tomt også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 E39 ja Skal jo kjøpe tomt også... gobil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Tror ikke det hjelper meg noe Reiser offshore to uker nå, så skal vell gå greit.. Hva innebærer d vist jeg setter m5"n til deg til shinig på lakken,, og hva bruker du? Gruer meg allerede til fergeturen,,, masse tullinger sok kan slå dørene i bilen.. Har tatt ferge 2 ganger bare med den før:p 1++! sto ett par biler bak en som small døra noe så jævlig inni nabobilen en gang, tok ikke 1 millisekund før eieren var ute av bilen og klikka fullstendig ja bra for han at det ikke var min bil han traff (jeg går aldri utav bilen på ferga.) espen: hvor mye koster en slik behandling grovt regnet? jeg har endel halos jeg vil bli kvitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2011 På ferga sitter jeg og ser stygt på bilene rundt.. Men var en gamling som slo døra i BMWen, da skremte jeg vettet av både han og fergemannskap.. 3-4000kr tar jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 På ferga sitter jeg og ser stygt på bilene rundt.. Men var en gamling som slo døra i BMWen, da skremte jeg vettet av både han og fergemannskap.. 3-4000kr tar jeg Ja jeg vill ha en behandling på m5"n:) hva sa du til gamlingen da:) ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 På ferga sitter jeg og ser stygt på bilene rundt.. Men var en gamling som slo døra i BMWen, da skremte jeg vettet av både han og fergemannskap.. 3-4000kr tar jeg +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 Nesten sikker på at jeg så denne mellom Haugesund og Aksdal nå i kveld!? Grom bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2011 Nesten sikker på at jeg så denne mellom Haugesund og Aksdal nå i kveld!?Grom bil. Off... Angrer på dette salget... Men ja du såg den nok der... Grommeste E60en......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Nesten sikker på at jeg så denne mellom Haugesund og Aksdal nå i kveld!?Grom bil. Off... Angrer på dette salget... Men ja du såg den nok der... Grommeste E60en......... Ok, så den ble solgt til noen på Haugalandet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 En som hadde solgt ett bakeri i Haugesund som kjøpte den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Er det samme motor som i 530d? Mener jeg så det et sted. Hva isåfall utgjør effektforskjellen? Software? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Er det samme motor som i 530d? Mener jeg så det et sted. Hva isåfall utgjør effektforskjellen? Software? Samme motor ja, M57B30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Ikke at jeg er E60 ekspert, men farsan har 525d. Forskjellen med 530d og 535d er at 520-530d har enkel turbo, mens 535d har twinturbo. 530d og 535d har forøvrig samme motorvolum. Software er sikkert også endret. Litt usikker på dette heh.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 huff, leit med salget da, men, prioiteringer! og ingen skal komme og si e39 m5 ikke er gromme.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå