DanielMK Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Faen og... nå fikk eg lyst på 0.5 motorvolum ekstra på min ... !!!! 0-100 på denne, med 20" felgene? 6 blank? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Faen og... nå fikk eg lyst på 0.5 motorvolum ekstra på min ... !!!! 0-100 på denne, med 20" felgene? 6 blank? Samme motorvolum som du har Men du mangler en stk turbo!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adelsten Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Gratulere med utrulig fin bil. Felgene er helt rå i mine øyne, vurderer det samme selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Ahh.. Trodde det var 0.5 ekstra volum, + ekstra turbo .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 Er vell samme volumet ja, men den ekstra turboen gjør det til en helt annen motor 0-100 er vell 6 blank eller mindre.. Målt til 6,2 med litt begrensning fra antispinn, og kassa i D.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet September 25, 2010 Forfatter Share Skrevet September 25, 2010 Er en del videoer av 535D som tar donuts ol på youtube, men de gangene min bil har dratt løs dekka feks på vått så synest jeg den bare spinner på ett hjul.. Hvordan skal det være på desse ? Skal begge hjula spinne, eller spinner bare ett hjul med mindre du modifiserer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Rett meg hvis jeg tar feil, men var vel kun M5 av E60 som kom med differensial-sperre, samme som E39 modellene. Kan hende jeg tar feil, men det skal stå enten i utstyrlista di eller i instruksjonsboka di hvis du har en sperre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Det er ikke diffbrems annet enn på M5 Utrolig grom å gjennomført bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet September 25, 2010 Forfatter Share Skrevet September 25, 2010 Kjedelig, burde jo vært det med så mye krefter.. Rart at de klarer donuts på youtube da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Går jo an å ta donuts uten diffbrems btw går det an å bestille diffbrems fra BMW når man kjøper ny bil, så kanskje noen på youtube har det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet September 25, 2010 Forfatter Share Skrevet September 25, 2010 Ikke det at jeg ønsker og ta donouts med denne, hehe.. men reagerte litt på at det kun var ett dekk som spant.. Har hatt en liten shine på den nå som høsten har slått inn.. Det kan dere se mer om her: viewtopic.php?f=9&t=166411 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Utrulig flott bil Hamre, e60 535 er absolutt ein drømmebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 Utrulig flott bil Hamre, e60 535 er absolutt ein drømmebil Takktakk Sida du spore om bilpleie, sjekk denne du: viewtopic.php?f=9&t=166411 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Ja såg ditta der, må ha ei behandling på bile en gong. Kva tid det er lurast å ta det? No før vinteren, til sommaren, eller kva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 Vil sei før vintere, er da det er kjekkest og ha nybehandla lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå