Gislius Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 TIL SALGS! viewtopic.php?f=39&t=193573 Hei! Da har jeg atter engang kjøpt meg ny bil! Denne gangen ble det en type jeg har siklet litt på BMW E36 -94 ///M3 3.0L Her skulle jeg egentlig fyllt ut hva som er blitt gjort med bilen, men den er dønn original(Som jeg kan se) Eneste modifikasjonen er vel svarte nyrer? (og CD spiller for folk som pirker^^) Ser folk noe annet, setter jeg pris på om dere sier ifra! Planer -Originale nyrer Her er litt bilder! Til og med komplett verktøysett Så kommer det LITT spesielle med bilen xD Her er synet som møter meg hver dag når jeg skal på jobb Klager ikke! Tips, triks, ris, ros alt er velkomment ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Interiøret er jo bare så mye grommere enn kjedelig sort! Helt konge! Kan ikke bytte det i kjip sort.. Anbefaler forresten at du laster opp litt mindre bilder... tar laaang tid å laste for oss som ikke alltid sitter på rask linje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet August 27, 2010 Forfatter Share Skrevet August 27, 2010 Begynner faktiskt å bli litt vant til interiøret xD Men det er litt sant det du sier, den er jo spesiell! Ble akuratt ferdige å lasta opp bildene på nettsiden, jeg posta før di var ferdig lasta, kanskje derfor det tok så lang tid? *-) EDIT: Nå har jeg minsta bildene fra 4500 kb til ca 500 kb, bare for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 nydelig bil, perfekt farge! har selv lyst på m3 i daytona violet, men kunne godt hatt sort interiør ja, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Interiøret er jo bare så mye grommere enn kjedelig sort! Helt konge! Kan ikke bytte det i kjip sort..Anbefaler forresten at du laster opp litt mindre bilder... tar laaang tid å laste for oss som ikke alltid sitter på rask linje. Sier meg helt enig med Hagenisse..! Gratulerer med drømmebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Grattis med "ny" bil. Synes denne så meget bra ut. og honnør til deg at du tørr å gå for noe annet enn svart. Stilig rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Deilig bil, gratulerer så mye! hvor er kai-bildene tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Selger du disse stolene da?! kjøper de gjerne!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Grattulerer med fin bil! stolene var jo fancy Har ikke sett denne på hundvåg enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Deilig bil, gratulerer så mye! hvor er kai-bildene tatt? Sikkert på den rare øya som kalles Hundvåg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 tøff bil med rektig farve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Herlig bil! Gratulerer! Hadde ALDRI bytta ut interiøret om det var min bil. Gøy med noe som ikke alle andre har. Matcha fargen bra gjorde det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 Herlig bil og hadde jeg vært deg hadde jeg beholdt de lilla setene, de er jo mye skjeldnere enn sort og så MÅ de jo være en hit hos damene den fargen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet August 29, 2010 Forfatter Share Skrevet August 29, 2010 Takk alle sammen Kai bildene er tatt på øya Hundvåg ja Utfor verkstedet vårt ^^ Fikk denne på tirsdag, så har ikke kjørt så mye enda! Er spent å se hvordan den blir etter en polering Jeg er faktiskt litt usikker på setene, er sant som det sies, er veldig spesielt, og trekker en del ekstra oppmerksomhet mot bilen.. Kanskje jeg må ha et sett me svarte som jeg kan ha til daglig, og dette settet til utstilling/treff? Kanskje det Hylle, hva byr du? Hadde meg også en dagstur til MotoExpo i Bergen idag, stilte den ut på uteområdet. Var en del som tittet inni ^^ Men stod ved siden av min fars Corvette, så ikke så mange som såg på min Men herlig bil og kjøre langt med! Billig og, 0.9 på mila Må jo nesten stille ut på Elegance på Engøy og, siden jeg har så flotte setet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Likte interiøret ja! Feit bil og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå