Gå til innhold

Montere enkel AUX inngang E39 -99, ikke mulig?


Anbefalte innlegg

Har lest&lest&lest på nettet, men fortsatt usikker på dette her. På min -99 E39 med Business CD, ikke CD veksler, kan jeg montere en enkel AUX inngang? En slik som bare plugges i bak på spiller, og med 3.5mm minijackplugg? Mener jeg har lest at det kun går på nyere biler, mn ikke sikker, se bilde av plugger på spilleren min. Er kun i den lille til venste jeg har ledige pinner, og kun 5-6 stk.

Hvis det ikke går med AUX plugg, KAN jeg da montere DICE, Grom el?

dsc00813n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest&lest&lest på nettet, men fortsatt usikker på dette her. På min -99 E39 med Business CD, ikke CD veksler, kan jeg montere en enkel AUX inngang? En slik som bare plugges i bak på spiller, og med 3.5mm minijackplugg? Mener jeg har lest at det kun går på nyere biler, mn ikke sikker, se bilde av plugger på spilleren min. Er kun i den lille til venste jeg har ledige pinner, og kun 5-6 stk.

Hvis det ikke går med AUX plugg, KAN jeg da montere DICE, Grom el?

dsc00813n.jpg

Du kan ikke montere det orginale aux input settet som BMW selger, det passer fra 09/02 og fremmover. Kan hende det går and og lage til noe greier men..

Kan vel koble til ipod styring på cd veksler utangen uansett regner jeg med. Er ganske sikker på det, men har ikke lest så mye om det så skal ikke si det sikkert.

Men om du har BM54 radio modul, så kan du ha aux input på orginal radio :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har en original radio med enkel cd i front og har forstått at jeg da kan lage en kabel som jeg kobler inn på cdveksler ingangen på radioen for og feks kunne koble til en ipod via denne, men hvordan velger jeg denne "cdveksler" inngangen ?

Kan jo bare velge mellom radio og cd i displayet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du får opp Aux/Cdveksler som valg ETTER at den er plugget i. Spilleren merker motstand over cdvekslerinn/utgangen. Auxkabler har en motstand (og et par kondiser) på inngangen nettop for å trigge at du får Aux som vlg. Så før du har koblet i noe, år du ikke opp noenting som valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Den så ikke dum ut! Og bra pris! Spørs hvordan bowsingen blandt musikken foregår, ser vel for meg at den bare ramser opp samtlige låter alfabetisk el. uavhengig av artist eller album. Men man får jo i tillegg en Aux inngang slik at man kan bla i muikken med MP3 spilleren, mobilen eller hva det nå måtte være du kobler til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...