spruddel Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Da beklager jeg for feilinformasjon. Som sagt var jeg usikker, men godt det ble rettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Overrasket over at du med såpass strøken og påkostet E39 Saltkjelen kjører med så mye slark i understellet? Bilen må jo være forferdelig slitsom å kjøre. Pen E39 dette her Er ikke helt enig med felgvalget, syns det er finere med kantfelger på E39 og eldre. Må være deilig med skikkelig dieseldrag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Pen E39 dette her Er ikke helt enig med felgvalget, syns det er finere med kantfelger på E39 og eldre. Må være deilig med skikkelig dieseldrag! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet August 1, 2011 Forfatter Share Skrevet August 1, 2011 Bilen min er nå helt orginal med 193 hk. Som TRF skriver så ble veivhusventilasjonen min tett, og plutslig en dag sa det BANG, så gikk turbon.. Veldig kjedelig, men sånt skjer, og lærte nok litt av det Men må si jeg savner det draget jeg hadde da, ikke det at den går så veldig dårlig nå! Planen var og kjøpe kantfelger ja, men sleit med og finne noen jeg likte til en grei pris. Og en dag jeg var innom GS så bare kjøpte jeg meg ett sett felger Takk til alle som liker bilen Hyggelig å høre sånt, håper på og se de fleste her til helga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Byttet du turbo? I såfall så er du vel good-to-go med chip igjen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 Byttet du turbo? I såfall så er du vel good-to-go med chip igjen da? Det stemmer! Helt ny turbo fra Garret Det frister så klart og chippe igjen, var skikkelig bånndrag i den da! Først går turen til Tyskland, så får vi se hva mer jeg gjør med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 Ett par bilder fra kjøreturen ned til Rudskogentreffet! Usikker på om jeg skal bytte tilbake til vanlig halogen eller ikke? Kommer en grom oppdatering i løpet av få dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Gleder meg til oppdateringen Men behold den fargen på lysene du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 Gleder meg til oppdateringen Men behold den fargen på lysene du Gleder meg veldig selv!! Skal koble til US blink, og jeg tror det vil passe bedre til vanlig halogen enn til Hvitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 selv synes jeg us-blinkers passer bedre til hvite, hold iallefall samme farge på tåke og AE så det ikke blir for mange forskjellige farger! fyr på med oppdateringer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 selv synes jeg us-blinkers passer bedre til hvite, hold iallefall samme farge på tåke og AE så det ikke blir for mange forskjellige farger! fyr på med oppdateringer! Er nok ikke enig i at fargen nødvendigvis må være det samme, jeg kjører per dags dato med us-blink, led ae og gule tåkelys. Personlig synes jeg dette er en pen kombinasjon, selvom jeg vurderer å bytte tilbake til halogen ae. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 selv synes jeg us-blinkers passer bedre til hvite, hold iallefall samme farge på tåke og AE så det ikke blir for mange forskjellige farger! fyr på med oppdateringer! Kommer nok til og prøve begge deler, så ser hva jeg liker best! Nei, liker heller ikke og blande så mye farger, men er jo greit at ikke alle har likt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Bare å dra ut ledningen på AE så får du us-style.. Da lyser jo ikke AE, men alt sammen i sammen blir jo bare rot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 Bare å dra ut ledningen på AE så får du us-style.. Da lyser jo ikke AE, men alt sammen i sammen blir jo bare rot Det vet jeg, men kjører ikke E39 uten ringer Skal koble opp slik at blinkern lyser sammen med ringene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå