jacobsen91 Skrevet September 9, 2011 Forfatter Share Skrevet September 9, 2011 Var ikke det som var planen og kjøpe disse, var egentlig ett impulskjøp! Men vil nok se veldig bra ut på vintern med 19! Bare få tak i noen ordentlige dekk nå! Fikk også en liten pakke idag på posten, bilder av dette kommer senere i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 26, 2011 Share Skrevet September 26, 2011 Blir bra med 19'' på vinter. Blir spennende å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Blir bra med 19'' på vinter. Blir spennende å se Det vil nok se veldig bra ut! Men hvordan kjøreegenskapene og fremkomligheten blir er en annen sak Har ennå ikke fått kjøpt dekk, lurer veldig på hva jeg skal kjøpe.. Ender vel opp med Nokian Hakka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Conti 5 er tingen;) kan jo prøve å finne ut prisen hos meg iløpet av uka;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Er det blitt noen vinterdekk på deg enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 Er det blitt noen vinterdekk på deg enda? Brommer rundt på sommerdekk ennå jeg Skal få ordna dekk til uka, men vet at mange har blitt tomme for den dimmensjonen jeg skal ha, men skal nok få tak i dekk til slutt Regner med jeg får de nye nyrene på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Er det blitt noen vinterdekk på deg enda? Brommer rundt på sommerdekk ennå jeg Skal få ordna dekk til uka, men vet at mange har blitt tomme for den dimmensjonen jeg skal ha, men skal nok få tak i dekk til slutt Regner med jeg får de nye nyrene på mandag! Okei, blir nice med de nye nyrene! Men det blir konge med 19" på vinter, gleder meg å se de på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Subscribed Trodde jeg hadde skrevet at jeg synes denna er veldig pen men hadde vist ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 Er det blitt noen vinterdekk på deg enda? Brommer rundt på sommerdekk ennå jeg Skal få ordna dekk til uka, men vet at mange har blitt tomme for den dimmensjonen jeg skal ha, men skal nok få tak i dekk til slutt Regner med jeg får de nye nyrene på mandag! Okei, blir nice med de nye nyrene! Men det blir konge med 19" på vinter, gleder meg å se de på bilen Vil nok se bra ut med 19 ja klarer ikke gå fra 19 til 17.. Har også vurdert og sette på nye fjærer.. få den litt nærmere bakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 Subscribed Trodde jeg hadde skrevet at jeg synes denna er veldig pen men hadde vist ikke det Hyggelig og høre du har en veldig pen E39 selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Skal du ha lowrider Jacobsen? 19" vinter er ikke lett å tak i ass!! Ingen som kunne skaffe hos oss iallefall:p uansett hvilken dim i 19" :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 Skal du ha lowrider Jacobsen? 19" vinter er ikke lett å tak i ass!! Ingen som kunne skaffe hos oss iallefall:p uansett hvilken dim i 19" :s Hadde jo ikke gjort noe og fått den lavere? Men tror det blir ganske liten plass, har jo 10*19 bak med 275! Men har jo valsa hjulbuene bak, så vi får se hvor mye senk det blir Ja, var ikke lett og få tak i 19 på vintern, hadde jeg visst det så hadde jeg nok kjøpt 18! Men regner med og få tak i noen dekk til uka Så kanskje jeg kommer innom deg så kan du legge om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Tror det kan bli veldig bra med nye fjører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Jeg går fra 19" om sommeren til 15" om vinteren! huff... Har kjøpt nye sommerfelger, 19x10 med 50mm senk, må jeg valse eller brette skjermene da? spør siden du har hatt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå