jacobsen91 Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 Nå var det lenge siden det har skjedd noe her... Kommer med bilder de nærmeste dagene av en ganske så grom oppgradering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Kom deg ut å knips bilder nå da, PRONTO! Har jo ikke sett det jeg heller, selvom jeg vet hva det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 Kom deg ut å knips bilder nå da, PRONTO!Har jo ikke sett det jeg heller, selvom jeg vet hva det er Kanskje det kommer nå innen 1 time.... Ikke si noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Kanskje det kommer nå innen 1 time.... Ikke si noe Hurry up! Til alle som er nysgjerrige, det er ABSOLUTT mulig å bestikke meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Jeg har sett det Og det er veldig gromt ja:) Men få ut bilder da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Bilder??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Jeg kan bestikke deg mot at jeg aldri mobber deg for høyden på hverken deg eller bilen din:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 Jeg kan bestikke deg mot at jeg aldri mobber deg for høyden på hverken deg eller bilen din:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Jeg kan bestikke deg mot at jeg aldri mobber deg for høyden på hverken deg eller bilen din:p Det klarer du ikke uansett, så kom med noe bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Haha kommer vel uansett hvert øyeblikk, så da mistet du den muligheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 Endelig fikk jeg bestemt meg for hvem felger jeg skulle ha, og jeg endte opp med MK Motorsport! Foran: Felg 9*20 ET 15 Dekk 245.30.20 Bak: Felg 10,5 *20 ET 22 Dekk 275.25.20 Overraskende lite strekk faktisk, og når vi hadde satt på alle 4 felgene på bilen, og skulle senke den ned, så var jeg faktisk litt nervøs for hvordan det ville bli, men gliste ganske greit når den kom ned Felgene sitter som ett skudd, og det trengs ikke noe spacere her! Her er to teaser bilder av bakfelgen...... Mobilen som ligger i kanten er en iPhone 4.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Dette ser lekkert ut Mats!!! gleder meg til å se bilen live snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 Dette ser lekkert ut Mats!!! gleder meg til å se bilen live snart! Veldig fornøyd ja Skal bare ta en skikkelig detaling utvendig og innvendig så blir det bra! Mulig jeg joiner 16 juni! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Ja det er bare å slenge seg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Dette ble bra Men må se å få bilen nærmere himmelen Er jo alt for lav Hva blir det neste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå