dav-a Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Ja. Hvordan kan jeg bruke min Samsung Galaxy Spica telefon på original spillern i min E46? Telefonen har miniusb og mini-jack Kom med forslag, vil hest kunne styre lyden med telefonen ved hjelp av spotify enklest mulig! Takker for alle innspill! MVH David fra forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 AUX kontakt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 hvor får jeg kjøpt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 Litt rettelse: AUX kontakten er den kontakten spilleren på bilen kan ta i mot lyd med. Som oftest en vanlig jack plugg. Du har mini jack på telefonen så da trenger du enten en mini-jack til jack overgang og så en standard jack til jack ledning. Evt mini-jack til jack ( fra telefon til bilspiller uten overgang). Du må ha en spiller med AUX inn kontakt i front for å bruke denne. Du bør kanskje finne bilfeste og lader til telefonen din i samme slengen slik at du kan få den montert opp litt fint samt at du har strøm på lengre bilturer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Aux og adapter bestilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Da har jeg prøvd å montere aux kontakten. Den vil ikke fungere uansett hva jeg gjør.. Trur kanskje at jeg må kjøpe en spiller som er fra bmw 2004 mod, jeg har 1999 og mener jeg leste nå nylig at aux funksjonen ikke fungerer på denne.. Stemmer dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Jepp, må ha nyere spiller. Du kan jo kjøpe deg et Dice Ipod kit fra EAS. Den har også egen aux ingang. Funker bra det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2010 OK. Men kjøper meg en alpine spiller nå, så da blir saken biff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 Hei, hvilken aux og adapter bestillte du? Jeg skal kjøpe meg en 04\05 e46 så ser litt etter løsninger for å koble til telefonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet November 18, 2010 Forfatter Share Skrevet November 18, 2010 Du kan bruke en aux kabel som går rett på original anlegget, min bil er for gammel for kabelen med bør derimot fungere på din bil som er nyere. Send meg en pm så kan du sikkert kjøpe kabelen min om du er int Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå