Gå til innhold

Aplet sine bmw`r :)


aplet86
 Share

Anbefalte innlegg

Må ikke selge! Praktfull bil! Uansett, lykke til vist du bestemmer deg for å blir kvitt den! ;)

Selger seg sjøl den der!

Forresten. Hvordan gikk det med den Navi'en du bestilte på finn.no? Endo ikke fått den? Går å sikler etter akkurat den samme skjønner du, av samme fyr! :P

Hehe, ja den burde gå ganske fort, er ikke mange hvite E39 :)

Nei, har ikke fått navi`n. Tidenes mest useriøse type tror jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 366
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Nå har varmepumpa mi ryki.. :/ Blåser iskaldt i bilen, og bilen koker.. Så nå er den parkert så jeg ikke tar toppakninga. Ny vannpumpe er bestilt, og blir forhåpentligvis bytta iløpet av året! Noe annet jeg må tenke på når jeg bytter den? Er det mye jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki :) Har ikke kjøpt termostat nå, og skal bytte pumpe i kveld, for ta det ved en annen annledning.. Håper bare ikke toppakninga er gåen.. Har kokt noen ganger.. Eller, har gått opp på det råde, men har aldri kommet noe damp/røyk i fra motoren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vannpumpe bytta! Men den som satt der gikk fint rundt og virket egentlig ikke som om den var gåen.. Men termostaten virket hel tørr på ene siden, så tror den ikke åpner seg. Eller vet, kokte opp vann, og la den i det, og det var så vidt den åpnet seg.. Så nå går den uten termostat, så koker den ihvertfall ikke. Fikk luftet ordentlig også, så nå blåser det ihvertfall varmt inni. Får kjøpe ny termostat i morgen, så er alt i orden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme driten med 320i'en jeg hadde for noen år siden, Tror den kokte 6 ganger uten at toppen ble skjev eller at toppakningen røyk, men det var vel mest flaks.

Det var nok ikke dumt at du byttet vannpumpa selv om den ikke var gåen, når vannpumpa på 320i'n røyk så var det bare småbiter igjen, så disse er noe skikkelig drit.

Forøvrig en fin E39 du har! Veldig riktige mods du har gjort på den synes jeg! Jeg ser den ganske ofte når jeg kjører forbi "Gamle meieriet" på dagtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...