aplet86 Skrevet November 15, 2010 Forfatter Share Skrevet November 15, 2010 Må ikke selge! Praktfull bil! Uansett, lykke til vist du bestemmer deg for å blir kvitt den! Selger seg sjøl den der! Forresten. Hvordan gikk det med den Navi'en du bestilte på finn.no? Endo ikke fått den? Går å sikler etter akkurat den samme skjønner du, av samme fyr! Hehe, ja den burde gå ganske fort, er ikke mange hvite E39 Nei, har ikke fått navi`n. Tidenes mest useriøse type tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrammel Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 åssen blei det med comming home / leaving home? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet November 25, 2010 Forfatter Share Skrevet November 25, 2010 Funket dårlig gitt.. Tukla med det en stund, og koblet opp ifølge koblingsskjema, men funket desverre dårlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrammel Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 okei, kjipt.. hva var det du kjøpte for å prøve å få til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet November 25, 2010 Forfatter Share Skrevet November 25, 2010 Troll Tuning, her i Hønefoss.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2010 Ett par dårlige vinterbilder av bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2010 Nå har varmepumpa mi ryki.. :/ Blåser iskaldt i bilen, og bilen koker.. Så nå er den parkert så jeg ikke tar toppakninga. Ny vannpumpe er bestilt, og blir forhåpentligvis bytta iløpet av året! Noe annet jeg må tenke på når jeg bytter den? Er det mye jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Jaja. Skjer alle før eller siden det der Ikke mye jobb. Eneste er at viskosekoblinga (hvis du har det) kan sitte litt fast noen ganger. Denne er links. Ville også bytta termostat m/hus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2010 Oki Har ikke kjøpt termostat nå, og skal bytte pumpe i kveld, for ta det ved en annen annledning.. Håper bare ikke toppakninga er gåen.. Har kokt noen ganger.. Eller, har gått opp på det råde, men har aldri kommet noe damp/røyk i fra motoren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2010 Da var vannpumpe bytta! Men den som satt der gikk fint rundt og virket egentlig ikke som om den var gåen.. Men termostaten virket hel tørr på ene siden, så tror den ikke åpner seg. Eller vet, kokte opp vann, og la den i det, og det var så vidt den åpnet seg.. Så nå går den uten termostat, så koker den ihvertfall ikke. Fikk luftet ordentlig også, så nå blåser det ihvertfall varmt inni. Får kjøpe ny termostat i morgen, så er alt i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2010 Da var termostat bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Du burde virkelig bestille termostathus i samme slengen.. Disse er ekstremt skjøre og sprekker bare du ser hardt på dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2010 Du burde virkelig bestille termostathus i samme slengen.. Disse er ekstremt skjøre og sprekker bare du ser hardt på dem.. Ja gjorde det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2010 Da var termostat bytta, og igjen fått lufta. Nå blåser det varmt i bilen, og tempen holder seg stabil der den skal! Digg og endelig kunne begynne og bruke bilen igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Jeg hadde samme driten med 320i'en jeg hadde for noen år siden, Tror den kokte 6 ganger uten at toppen ble skjev eller at toppakningen røyk, men det var vel mest flaks. Det var nok ikke dumt at du byttet vannpumpa selv om den ikke var gåen, når vannpumpa på 320i'n røyk så var det bare småbiter igjen, så disse er noe skikkelig drit. Forøvrig en fin E39 du har! Veldig riktige mods du har gjort på den synes jeg! Jeg ser den ganske ofte når jeg kjører forbi "Gamle meieriet" på dagtid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå