Lapin Kulta Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Grattis med salg og ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 Da er bilen solgt bilen er i eie av an kompis av meg, som er storfornøyd Det er bra! Det er en god bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Gratulerer med ny bil Aplet. Så ut som en pen og svært godt utstyrt E39 Touring. Her skulle du jo ha tatt vare på det skinntrukkede dashbordet og midtkonsollen, for disse hadde jo sklidd rett inn i dette interiøret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 Takk for det! Ja, vet.. Men var ikke 110% strøkent det skinndashbordet, var noen hakk her og der som jeg desverre ikke fikk jevnet ut.. I dag har jeg fått montert facelift framlykter, desverre bare depo nå, men blir vel Hella etterhvert. Har også fått på klare(mørke) sideblinkere. Har også montert M-tech pedalsett og fotvile, og matt-crom ringer på speedometeret. På mandag skal alle innvendig lister kles om til karbon. Har også bestilt baklyker, se nederste bilde! (Skal bli spennende og se ossen de blir!) I går ble det også full skinnrens med oppfarving, så nå ser det ut som nytt Er ellers på utkikk etter Shadowline lister til rundt vinduer, og 16:9 navi enhet. Kommer også M5 frontfanger etterhvert.. Sommerfelger blir enten 18" Rondell D58 eller 20" BBS LM Reps Får se hva økonomien sier utover mot våren.. Bare dårlige bilder nå desverre, skal få tatt noen bra så fort bakykter er på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Grattis med ny vogn! Høres ut som noen gode planer! Skal du gjøre karbon innkledningen selv eller? btw: hvor ble det av de 40 hestene du skulle ha mer enn meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2011 Grattis med ny vogn! Høres ut som noen gode planer! Skal du gjøre karbon innkledningen selv eller?btw: hvor ble det av de 40 hestene du skulle ha mer enn meg? Nei, Reklameservice, så takk for tipset hehe, hadde en E36 M3 på hånd, men salget av min tok litt lengere tid en forventet, så da ble den solgt Kanskje til sommer`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnout18 Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Pen den nye bilen Mattis Blir bra med de planene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Grattis med ny vogn! Høres ut som noen gode planer! Skal du gjøre karbon innkledningen selv eller?btw: hvor ble det av de 40 hestene du skulle ha mer enn meg? Nei, Reklameservice, så takk for tipset hehe, hadde en E36 M3 på hånd, men salget av min tok litt lengere tid en forventet, så da ble den solgt Kanskje til sommer`n Åja! Det var synd, men du har jo fått deg en fin bil å bruke litt penger på nå også Blir spennende å se på karbon kledningen. Kanskje jeg vraker Alcantara-wrapping til fordel for karbon... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Gratis med "ny" bil velkommen inn i touring klubben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2011 Gratis med "ny" bil velkommen inn i touring klubben Takk for det! Fin den touringen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabon Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Grattis med ny bil. Likte den forrige du hadde veldig godt, men ser at planene er rette for denne også Må si jeg er misunnelig på det rattet ditt altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2011 Grattis med ny bil. Likte den forrige du hadde veldig godt, men ser at planene er rette for denne også Må si jeg er misunnelig på det rattet ditt altså Ja, har alltid hatt lyst på det rattet! Men det var ikke sååå godt som jeg trodde........ ...bare MYE MYE MYE bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Da har jeg fått kledd om alle interiørlister med Carbon.. Deilig og bli kvitt treverket Ut med midtkonsoll.... Midtkonsoll og lister ute Alle lister klare for levering! Ferdig resultat! Ny girkule i helskinn er bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Er dette carbon film som er kjøpt på finn.no ? resultatet var jo upåklagelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Dette er en 3M film.. Jobben og matrilalet var det ett lokalt reklamebyrå som sto for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå