FCBayern Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Er som du sier.. Koster jo en arm og litt til syke priser på hella. Carbonfolien ga farfar-treet et facelift meget lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 Jaja, da var det vel min tur da..... Kjørte bak en laste bil i 40sonen i dag, som måtte bråbremse pga en møtene buss.. Jeg bremset men ingenting skjedde, blankis!!! Positive er jo at jeg fikk verkstedet til å montere M-fanger da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Kjipt! Hadde du full kasko ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 Japp, med leiebil.. Så nå kjører jeg en ny Suzuki Swift med 4x4 og sperre, artig liten vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Haha leiebil er vell kjent for å bli straffet hardt når de kommer i henda på riktig folk Men utrolig synd med bmw'n.. så ut som det har gått bra med lykta de da M plast er alltid et godt plaster på såret Bytter de panseret eller fikser de det opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 Vet ikke ennå, org panser koster jo flesk, så regner vel nesten med at de retter opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 bilen så jo meget fin ut da, kjedelig med skaden men blir jo enda bedre med m front! digg med karbon også istedenfor treverk, har lyst til og gjøre det samme selv med min bil, men er nok mye annet som må gjøres før den tid ja skaden var sikker straff for og ha skeivt skilt forran da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 bilen så jo meget fin ut da, kjedelig med skaden men blir jo enda bedre med m front! digg med karbon også istedenfor treverk, har lyst til og gjøre det samme selv med min bil, men er nok mye annet som må gjøres før den tid ja skaden var sikker straff for og ha skeivt skilt forran da hehe haha ja Dama sa det var straff fordi hu aldri fikk ha bilen sin i Carporten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Det var kjipt da. Hvordan ble det med bonusen din nå? Utløste airbag'ene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2011 Det var kjipt da. Hvordan ble det med bonusen din nå? Utløste airbag'ene? Bonusen synker 20% og airbagene utløste heldigvis ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Rart du ikke tok lykta også Bra at det gikk bra med deg, bilen kan jo fikses Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2011 Ja jeg skjønner ikke hvordan den kan være like hel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Huff, utrolig kjipt det der, å kjenner til det der med å straffe leiebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Oisann! Dette var kjipe greier, men aldri så gæli at det ikke er godt for noe... du får jo montert M-front da Er det storgata-bil som skal ta seg av bilen din eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2011 jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå