aplet86 Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 Ahh, i see!! Da blir det crom ringer i morra Ett spm Saltkjelen: Vet du om de nakkestøttene dine passer på vanlige seter slik som jeg har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Jeg er ikke sikker på om de vil passe, men antar at de er like så fremt du har el-justerbare seter med el-justering av nakestøtte. Dersom du ikke har den vil den vel ikke passe pga. hakkene som er på de manuelle nakkestøttene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 Oki, har Manuelle desverre.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet September 15, 2010 Forfatter Share Skrevet September 15, 2010 Driver og styrer med de cromringene nå! De "skruene" bak der er ikke bare bare.. Jeg vrir dem,men de går jo bare tilbake til opprinnelig posisjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet September 15, 2010 Forfatter Share Skrevet September 15, 2010 Driver og styrer med de cromringene nå! De "skruene" bak der er ikke bare bare.. Jeg vrir dem,men de går jo bare tilbake til opprinnelig posisjon.. Fikk det til Kommer bilder senere! Har også byttet kamaksel sensor i dag, så går den litt bedre og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 Fin bil som jeg har sagt før Men ferdig med gir kassa? leste tråden nå og fikk ikke med meg at du var ferdig. Bare lurte på hvordan den ble etter du fikk stokket om på litt drev fra gammel kasse til ny? gikk det greit og ble den tight og fin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet September 15, 2010 Forfatter Share Skrevet September 15, 2010 Fin bil som jeg har sagt før Men ferdig med gir kassa? leste tråden nå og fikk ikke med meg at du var ferdig. Bare lurte på hvordan den ble etter du fikk stokket om på litt drev fra gammel kasse til ny? gikk det greit og ble den tight og fin? Takk for deeeet Jeg bytta kasse, men den jeg byttet til var enda værre desverre. Så nå kjører jeg rundt med 1,3 og 5.gir Har kjøpt ny girkasse som hentes til helga, det ble da en 528/M3 kasse. Denne kjøper jeg av ett lokalt verksted som er spesialist på BMW, så regner med at den er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet September 16, 2010 Forfatter Share Skrevet September 16, 2010 Da er Crome ringene montert, fikk også tatt en motorvask i går, så nå er det såå fint der atte =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Ble fint og blankt det der:D Du mangler deksel propper:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet September 16, 2010 Forfatter Share Skrevet September 16, 2010 Jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Dette ble veldig bra og monteringen gikk jo til slutt greit når du fant ut hvordan du skulle få skruene i riktig stilling..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet September 17, 2010 Forfatter Share Skrevet September 17, 2010 Hehe ja, det var jo 0 problem bare man visste hvordan Tenkte egentlig aldri på og skru de den andre veien. Det er jo mest logisk og skru dem "ut" som man gjør med vanlige skruer.. Men men, gikk til slutt! Bilen din begynner jo virkelig og bli snasen altså Saltkjelen!! Gjort mye riktig der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet September 23, 2010 Forfatter Share Skrevet September 23, 2010 Tatt noen nye bilder, polerte hele bilen her om dagen og tok en skikkelig vask innvendig. Desverre bare noen dårlige Mobilbilder, skal få lånt meg ett speilrefleks en dag og tatt noen skikkelige bilder Kom gjerne med ris og ros! Sliter forresten litt med Stereo`n min. Har satt inn org spiller igjen, da forrige eier hadde satt inn vanlig liten cd spiller.. Hentet kontaktet på Høgger`n, og fått koblet til alt, men får bare lys i spilleren og ikke noe mer.. Ikke lys i displayet, men alle knapper både på radioen og cd spillern.. Noen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 Hei! Rå fin bil! Du, hvor mye kostet det å bytte til Xenon? Hvor får du kjøpt Xenon-sett? Jeg har halogen og vil ha xenon i alle lys. Hva blir prisen på noe slikt? Har du link? Det eneste jeg ville gjort med bilen nå er å skifte lister inni bilen. Syns trelister ser veldig gubbe ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet September 23, 2010 Forfatter Share Skrevet September 23, 2010 Nye lister er er under arbeid! Tenkte og ha på carbon folie på de.. Jeg kjøpte alle mine Xenon kit på Trolltuning her i Hønefoss.. Ring Martin på: 90 72 19 45. Han fikser billige xenon kit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå