Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og 316 har bestemt oss for å sykle birken til neste år, påmelding skjer i November i år.

Tenkte kanskje i den forbinedelse at flere var interessert i å lage ett lag ut av det? Om vi blir nok folk kanskje også trykke opp noen fete skjorter i den forbindelse, sikker på at Mr Olestad kan hjelpe oss med det ;D

Så, noen som er oppriktig interessert? Trening vil skje individuelt men hadde vært fett å fyre av som et lag over fjellet til Lillehammer.

Stemning?

Skrevet

Se her ja. I den forbindelse ønsker jeg tips om hva slags sykkel jeg bør gå for. Heldempet/bare demper foran - skivebrems/V-brems etc.

Skrevet

Kun demper foran ja, Lock-funksjon er ikke dumt. Klart, nå er det asfalt en viss bit og resten terreng så er jo forsåvidt ikke ett must, men ikke dumt.

Skrevet
Se her ja. I den forbindelse ønsker jeg tips om hva slags sykkel jeg bør gå for. Heldempet/bare demper foran - skivebrems/V-brems etc.

Min far har denne:

http://www.hardrocx.no/artikkel/les/107 ... Carbonuim/

Han sier det er den beste sykkelen har noen gang har hatt i birken! Carbonramme noe som gjør den ekstra lett, samt skivebremser(noe han ville anbefale). Han har syklet birken 10 år eller noe i den dur, samtidig drevet meget aktivt innen sykkelsport enda lengre! Han kunne sterkt anbefale denne sykkelen, pratet med ham for 5 minutter siden da jeg oppdaget denne tråden.

(Vel merke har han oppgradert felger og bremseskiver og litt annet småstæsj, samt byttet slitedeler med en gang det er antydning til slitasje. Samt skal han ha creds for å vedlikeholde sykkelen mer enn bilen)

Kan si at jeg personlig ikke har stort greie på sykler.

Skrevet

Ser ikke dum ut den sykkelen til 30 lapper, men jeg kommer ikke til å bruke mer enn absolutt max 10 på den. Burde få noe med 2 hjul i hvertfall.

Skrevet

Har selv faktisk vurdert å delta neste år. Greit å være flere også :)

Men foreløpig er ingenting bestemt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...