marcushs Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Var ute en tur med bilhenger på bilen i dag! veldig kjekt med avtagbart hengerfeste. Ser utrolig dumt ut og folk ler å peker Morro når hengern er 2 ganger så stor som bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 peker og ler de fordi hengerfestet ser dumt ut, eller fordi du kjøret med så stor henger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Får noen blikk når jeg drar henger med cab'en med taket ned jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcushs Skrevet August 30, 2010 Forfatter Share Skrevet August 30, 2010 nei hele greia, er jo ikke ofte man ser en E36 med hengerfeste og tilhenger, hvertfall ikke i rånerbyen Skien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 jeg lo godt da jeg så en midten av 90 talls ford fiesta med biltralle med en sierra bakpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Hehe gøy den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Går du på Klosterskogen VGS elr? siden du er midt i skolegården? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcushs Skrevet August 30, 2010 Forfatter Share Skrevet August 30, 2010 Går du på Klosterskogen VGS elr? siden du er midt i skolegården? hehe nei gjør nok ikke det, men faren min jobber der også har jeg hatt sommerjobber der noen år så får låne det meste så jeg får fikset bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Såg en rød e30 m3 her om dagen, med svær tilhenger hengende bak seg ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Kanskje den som er stjålet? Som sto i en annen tråd her:-P men det skjedde vel i natt tror jeg det sto:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Nahh det var for 2 veker siden eg såg den. m3 logo framme og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 Går du på Klosterskogen VGS elr? siden du er midt i skolegården? hehe nei gjør nok ikke det, men faren min jobber der også har jeg hatt sommerjobber der noen år så får låne det meste så jeg får fikset bilen Hehe, hva heter faren din da? kanskje jeg skjenner'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 Tror dere det så lurt ut da jeg trakk en 25 fots Goldfish RIB etter E39en? Så ikke så veldig smart ut men det gikk overaskende greit, selv med en 520. Fikk dessverre ikke tatt noe bilde men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcushs Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 Går du på Klosterskogen VGS elr? siden du er midt i skolegården? hehe nei gjør nok ikke det, men faren min jobber der også har jeg hatt sommerjobber der noen år så får låne det meste så jeg får fikset bilen Hehe, hva heter faren din da? kanskje jeg skjenner'n Kan godt hende Leif heter han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå