Gjest Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Ser ut som at denne har kommet til rette plassen ja. Verd å ta vare på disse som faktisk er godkjente, med tanke på at noe liknende kan bli vanskelig å få godkjent nå i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Siden du har mtech bakfangeren og er så nøye og flink med resten av bilen syns jeg virkelig ikke at du skal ta vekk reservehjulsbrønnen syns liksom den hører til der, hvertfall på biler som er strøken og rene. Ser ikke så ordentlig ut med ei plate i steden. Om du fjerner den må du gjøre mer en å bare ha i ei ren plate. Da hjulbrønnen er med på å stive av baki der. Ha du kjent på "stivheten" og styrken på en e30 brønn etter den er tatt ut? er jo u profiler som holder styrken baki der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Fint prosjekt dette her, blir en fin bil Eg hadde beholdt brønnen bak hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet November 29, 2010 Forfatter Share Skrevet November 29, 2010 okok... men da beholder jeg den..! Må nesten høre litt på dere som er inne å ser også! noen som har tips til felger da!? skal være noen felger jeg får godkjent. men veit ikke hvilken felger jeg skal ha.. trenger hjelp...!!!!! kom med tips..!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Compomotove mo 6 i gull hadde vert suverent om bilen skal vere hvit;) Kler E30 nydelig,samt at det er en rå felg med tanke på styrke osv. Hett tips er og lakke de med klarlakk før du starter og bruke de. Mitt tips iallefall. For all del ikke brock B1 og slikt som ALLE har. stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet November 29, 2010 Forfatter Share Skrevet November 29, 2010 Ja har tenkt på di faktisk, men er jo mange som har det også! Hmmm.. tenkte også på GS-silver track 4*100 8*17 et27. vanskelig å finn ut hvilken hjul han vill ha vettu.! hehe ja står på som bare det. venter på ny bakskjerm no. tar da så jævla lang tid vettu, men kommer vell på torsdagen håper jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Siden du har mtech bakfangeren og er så nøye og flink med resten av bilen syns jeg virkelig ikke at du skal ta vekk reservehjulsbrønnen syns liksom den hører til der, hvertfall på biler som er strøken og rene. Ser ikke så ordentlig ut med ei plate i steden. Om du fjerner den må du gjøre mer en å bare ha i ei ren plate. Da hjulbrønnen er med på å stive av baki der. Hvordan mener du at den runde kassen der stiver av? Er jo midt i mellom to rammevanger. Å om den blir kappet bort så er det jo bare å sveise inn to stk firkantstål fra ene siden til den andre så er det 10 ganger stivere enn den tynne reservehjulsbrønnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Siden du har mtech bakfangeren og er så nøye og flink med resten av bilen syns jeg virkelig ikke at du skal ta vekk reservehjulsbrønnen syns liksom den hører til der, hvertfall på biler som er strøken og rene. Ser ikke så ordentlig ut med ei plate i steden. Om du fjerner den må du gjøre mer en å bare ha i ei ren plate. Da hjulbrønnen er med på å stive av baki der. Hvordan mener du at den runde kassen der stiver av? Er jo midt i mellom to rammevanger. Å om den blir kappet bort så er det jo bare å sveise inn to stk firkantstål fra ene siden til den andre så er det 10 ganger stivere enn den tynne reservehjulsbrønnen. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Siden du har mtech bakfangeren og er så nøye og flink med resten av bilen syns jeg virkelig ikke at du skal ta vekk reservehjulsbrønnen syns liksom den hører til der, hvertfall på biler som er strøken og rene. Ser ikke så ordentlig ut med ei plate i steden. Om du fjerner den må du gjøre mer en å bare ha i ei ren plate. Da hjulbrønnen er med på å stive av baki der. Hvordan mener du at den runde kassen der stiver av? Er jo midt i mellom to rammevanger. Å om den blir kappet bort så er det jo bare å sveise inn to stk firkantstål fra ene siden til den andre så er det 10 ganger stivere enn den tynne reservehjulsbrønnen. Er jo feks det jeg ville gjort om jeg først skulle fjernet den. sier ikke det er noe problem, men mer det burde blitt gjort noe mer enn å bare ha i ei plate. akkurat hvordan kan ikke jeg utgreie om. og det jeg sier er bassert på hva jeg har lest/ hørt og sett andre gjort. men mulig jeg tar feil Men i teorien ser jeg for meg at hjulbrønnen stiver av pga den ikke er ei flat plate, som vil føles myk kontra noe med feks profil - om du skjønner. Geir ove - ville valgt silverline framfor compmotive hvertfall, men spørs jo litt hvilken stil du er ute etter da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 Siden du har mtech bakfangeren og er så nøye og flink med resten av bilen syns jeg virkelig ikke at du skal ta vekk reservehjulsbrønnen syns liksom den hører til der, hvertfall på biler som er strøken og rene. Ser ikke så ordentlig ut med ei plate i steden. Om du fjerner den må du gjøre mer en å bare ha i ei ren plate. Da hjulbrønnen er med på å stive av baki der. Hvordan mener du at den runde kassen der stiver av? Er jo midt i mellom to rammevanger. Å om den blir kappet bort så er det jo bare å sveise inn to stk firkantstål fra ene siden til den andre så er det 10 ganger stivere enn den tynne reservehjulsbrønnen. Er jo feks det jeg ville gjort om jeg først skulle fjernet den. sier ikke det er noe problem, men mer det burde blitt gjort noe mer enn å bare ha i ei plate. akkurat hvordan kan ikke jeg utgreie om. og det jeg sier er bassert på hva jeg har lest/ hørt og sett andre gjort. men mulig jeg tar feil Men i teorien ser jeg for meg at hjulbrønnen stiver av pga den ikke er ei flat plate, som vil føles myk kontra noe med feks profil - om du skjønner. Geir ove - ville valgt silverline framfor compmotive hvertfall, men spørs jo litt hvilken stil du er ute etter da Tar jeg den bort så blir jeg å sveise inn no avstivninger + plata!!! men får se hva jeg finner på!! Hmmm er ute etter å ha noe som ikke alle andre har om du skjønner..!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 Siden du har mtech bakfangeren og er så nøye og flink med resten av bilen syns jeg virkelig ikke at du skal ta vekk reservehjulsbrønnen syns liksom den hører til der, hvertfall på biler som er strøken og rene. Ser ikke så ordentlig ut med ei plate i steden. Om du fjerner den må du gjøre mer en å bare ha i ei ren plate. Da hjulbrønnen er med på å stive av baki der. Hvordan mener du at den runde kassen der stiver av? Er jo midt i mellom to rammevanger. Å om den blir kappet bort så er det jo bare å sveise inn to stk firkantstål fra ene siden til den andre så er det 10 ganger stivere enn den tynne reservehjulsbrønnen. Er jo feks det jeg ville gjort om jeg først skulle fjernet den. sier ikke det er noe problem, men mer det burde blitt gjort noe mer enn å bare ha i ei plate. akkurat hvordan kan ikke jeg utgreie om. og det jeg sier er bassert på hva jeg har lest/ hørt og sett andre gjort. men mulig jeg tar feil Men i teorien ser jeg for meg at hjulbrønnen stiver av pga den ikke er ei flat plate, som vil føles myk kontra noe med feks profil - om du skjønner. Geir ove - ville valgt silverline framfor compmotive hvertfall, men spørs jo litt hvilken stil du er ute etter da Tar jeg den bort så blir jeg å sveise inn no avstivninger + plata!!! men får se hva jeg finner på!! Hmmm er ute etter å ha noe som ikke alle andre har om du skjønner..!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 Men beklager ufattelig lita framgang her, men blir gjort noe i morgen igjen.. holder på å pusse opp et værste sammen med H_Vatn og Andros + to til..!! Men i morgen må jeg prøve å få gjort noe igjen.. kansje det kommer no bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjerviken Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 denna har enda i rett garasje! bra du tar vare på bilen og gjer bra arbeid! stå på vidare, ditta blir kanon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 denna har enda i rett garasje! bra du tar vare på bilen og gjer bra arbeid! stå på vidare, ditta blir kanon! Takk for det! ja måtte bare kjøpe den, sto på ei gressplen i Ålesund å rusta bort, så måtte bare ta den til Kr.Sund/Frei å gi den et nytt å bedre liv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 fett med godkjent m30! utrolig imponert over rust arbeidet ditt! :) hadde 325 bremser på 335 min.. trengte ikke noe mer, ble kjørt ordentlig hardt den... stemmer for å kappe bort reservebrønn.. synes den ser teit ut med preface... ræva blir usymetrisk stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå