Larsinnj Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Ikke sett slike tanker i hodet hans takk. Jeg SKAL ha råeste M20 sugis her i bygda, så da blir det dyrt til meg og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 m30b35 turbo/s38b36 ? Hehe... må prøv å få gokjennt ombygging å vettø Stig.... hvorfor ikke prøve og gå for s14b23 eller m20b25 som bygges som 3 liters sugemotor? dette skulle vel være mulig og få godkjent Koster jo sjorta.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 Ikke sett slike tanker i hodet hans takk. Jeg SKAL ha råeste M20 sugis her i bygda, så da blir det dyrt til meg og! Hehe... blir vel ikke større en 18is på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Ikke sett slike tanker i hodet hans takk. Jeg SKAL ha råeste M20 sugis her i bygda, så da blir det dyrt til meg og! hehe Ikke sett slike tanker i hodet hans takk. Jeg SKAL ha råeste M20 sugis her i bygda, så da blir det dyrt til meg og! Hehe... blir vel ikke større en 18is på meg... det blir vel så jeg skal selge min m42b18 motor samt 318is understell og sperre diff etterhvert. men jeg aner ikke når enda da. regner med jeg skal begynne og demontere den over nyttår om jeg har en plass og stå og skru.. skal lage noe mer motorsterkt ut av min e30 men er usikker på om jeg skal gå for s50b30 turbo eller m70b50 twinturbo enda.. alt er selfølgelig avhengig av pris på et slikt bygg og hvor mye effekt man kan hente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 Såpass ja... bare å rop ut om du skal selge delene... jeg kjøper billi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 På det siste bildet, har du laget en tilhenger der? Den var jævlig rå hvertfall Håpet var å få den ferdig i sommer... men må vell ha vinteren på meg og Blir sikkert en prosjekttråd om den å senere \:D/ Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ollie78 Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Den bilen så merkelig kjent ut....hehe....henta den utenfor Bergen den der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 m30b35 turbo/s38b36 ? Hehe... må prøv å få gokjennt ombygging å vettø Stig.... neeida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 3, 2010 Forfatter Share Skrevet September 3, 2010 Den bilen så merkelig kjent ut....hehe....henta den utenfor Bergen den der.... Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 4, 2010 Forfatter Share Skrevet September 4, 2010 Da ble E30`n hentet ut fra verksted i går... med HELT NY ORG. m-tech2 front... + montering av 18" GS-silver track felger.... + valsing av alle skjermbuer... Beklager dålige bilder... bedre bilder kommer i morgen når jeg har fått vasket bilen Å ja... jeg skal polere bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Ikke dumt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Se der ja Liker denne bilen jeg Du som har den E30 henger'n ja. Har sett den stått der nede og tenkt at den må være laget av en Bmw tulling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 Seff... blir snart no... fikk tak i avtagbart hengerfeste til E30`n i helga, så nå kan jeg bygge videre på hengeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 Litt bilder fra i dag... Fikk tatt en vask av bilen i dag Men tror ikke det blir så alt for lenge til jeg må polere den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 veldig pent men hvorfor bytter du ut keskin felgene? og skal du lakkere resten av bilen? det var jo skikkelig fargeforskjell mellom fram skjerm og dør :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå