Hansh Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 Synes det hadde vært ganske underholdende om bilen plutselig skar ut i en eller annen retning og forsvant med han sittende på motoren..
Fredrik 90 Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 Går ikke like bra med han smartingen her: HAHAHA! Jeg ler så jeg dauer Til pass for tullingen, håper han aldri blir i fysisk stand til å kjøre bil igjen
Dirty Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 Går ikke like bra med han smartingen her: HAHAHA! Jeg ler så jeg dauer Til pass for tullingen, håper han aldri blir i fysisk stand til å kjøre bil igjen haha det var vel litt drøyt men, han prøver jo bare å lage show
Fredrik 90 Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 haha det var vel litt drøyt men, han prøver jo bare å lage show Jo kanskje litt drøy men å plage og pine en BMW sånn da, den nesten skriker om hjelp! Godt den tok igjen!
Flextron Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Går ikke like bra med han smartingen her: Huff...
engen90 Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Var da virkelig så voksene og ansvarsfulle vi skulle være på bimmers nå, er ikke akuratt første gang det stuntet har vært oppe her heller. Om han er ypling eller en proff kan ikke jeg svare på, men har han kontroll og ikke "kontroll" ser jeg ikke problemet. Edit: Fikk vist ikke med side nr.2 Men sånn går det når man piner en e30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå