spruddel Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 Men uhell kan skje likevel. Ellers er det ofte det hadde vært ålreit med videokamera mens man kjører. Skjer så mye sykt på veiene som er farlig. Kunne vært greit med videobevis, selv om det sikkert ikke hjelper noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 Helt klart det beste jeg har testet i denne prisklassen ja.Har ett kablet ip kamera med nattbelysning med ok nattbilde, som faktisk viser seg og være stabilt som pokker (5 året nå, og en kræsj) men det kostet tett på 6 lapper. Har montert et AXIS IP camera, sliter med å få det til å funge, værste dritte æ har vært borte i, svindyrt var det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 Men uhell kan skje likevel. Ellers er det ofte det hadde vært ålreit med videokamera mens man kjører. Skjer så mye sykt på veiene som er farlig. Kunne vært greit med videobevis, selv om det sikkert ikke hjelper noe. Mine erfaringer er at alt det syke på veiene som oppstår er mye pga. en selv. Enten man kjører for sakte, eller fort og aggresivt. Kommer langt med å kjøre varsomt og aktpågivende! Tok en liten test istad på det faktisk, kom i 2 felts rundkjøring kjørte som jeg pleide, men denne gangen holdt jeg høy fart i ytre feil igjennom, hadde en bil på insida som ikke hadde fått med seg at jeg lå på sia av han, han begynte å legge seg ut. Hadde jeg holdt samme flyt hadde det ikke vært noe problem. Mine erfaringer som ettårig bilist og 2,5 års mopedfører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 Kunne tenkt meg sånne bittesmå kameraer som man kunne gjemt inni bilen som filmer bakover og forover mens bilen er parkert (og når man kjører). Hadde vært deilig med tanke på hærverk eller folk som kommer borti bilen og stikker av. Noen som vet om billige alternativer? Bør jo være veldig bra batteritid hvis man skal ha på 24 timer i døgnet. Litt dumt hvis det går på 12V også. Det finnes her: http://smartprodukter.com/product_info. ... 4k01kbbo34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Mitt syn på saken er, minst mulig mikkmakk, bruk sunn fornuft og parker deretter Når det er snakk om overvåkning er nok Webcam over IP den beste løsningen med Cat.5 kabel koblet direkte i switch! Til dere som har disse som sender over strømnett, har mye med dette å gjøre på jobben og det å sende IP over strømnett det er stress uten like. Kommer veldig ann på åssen strømnettet er, skjøteledninger, forgrenere, avstand osv. Det trenger ikke være hokkus pokkus, noen ganger får man det opp å gå i en fei, men pleier å være noe vakkel. Enkelte kunder av oss har fått dette innstallert til å streame Full-HD oppløsning til fjernsyn, dette fungerer ikke stabilt. Bor man i ett hus med normalt oppdatert strømnett som ikke har skapet fylt opp med overspenningsvern og tempstyringer så funker overvåkingsbiten vi er inne på her 100% smertefritt. Krever litt av maskinen, men dog. Alle har råd til og dedikere en litt sliten pc til kun dette formålet i dag vil jeg tro. HD kvalitet og filoverføring generelt med ett håp om 20 mb hastigheter er bare og drømme om på strømnettet pr idag. Hvorfor vet jeg ikke, men det funker IKKE slik produsentene skryter av at det skal fungere. Men som sagt. Kablet opp mot ruter eller strømnett slik jeg erfarer, så er det absoliutt den beste løsning. Trådløse løsninger ser ut til og kræsje titt og ofte uansett pokker hva det koster. Snakker kamera nå selvsagt, og for meg så virker det som om prosessor og software biten i respektive kameraer ikke klarer og håndtere den trådløse biten over tid. Helt klart det beste jeg har testet i denne prisklassen ja.Har ett kablet ip kamera med nattbelysning med ok nattbilde, som faktisk viser seg og være stabilt som pokker (5 året nå, og en kræsj) men det kostet tett på 6 lapper. Har montert et AXIS IP camera, sliter med å få det til å funge, værste dritte æ har vært borte i, svindyrt var det også Ække alltid det går smertefritt og sette opp ip relatert dritt nei. Men AXIS skal dog ha gode produkter, men jeg har rett og slett sluttet og handle det dyreste, da det viser seg i enkelte tilfeller og være det som gjør deg mest ulykkelig når det kommer for en dag at dette var bare dritt dette også. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå