Ole85 Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 Hehe fin den Men når du skal sveise inn ny katt, må du da demontere hele eksosanlegget? For jeg ser at den delen er hel og ikke er skjøtt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 det går om du er ruintert på sveisinga.... om du er amatør ville jeg tatt ned potta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 det går om du er ruintert på sveisinga.... om du er amatør ville jeg tatt ned potta Jeg ser på meg selv som en ganske ålreit sveiser, så jeg sveiste cat'n mens den var på bilen, men det var ikke godt å komme til helt rundt. Mulig det hadde vært greiere om jeg hadde hatt løftebukk, men jeg endte til slutt opp med å ta ned hele anlegget å sveise det skikkelig, forsåvidt ikke noe problem da man slipper å ta det ut av gummiene da disse kan skrues ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Helt enig med Haug.. har sveist mye eksos men anlegg har sittet på bil og det er ikke så mange av disse lave bilene som gir deg tilgang til å sveise rundt hele. Ofte hjelper det å løsne alle gummiene så det kommer ned litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oxford Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Jeg kjøpte orginaltilpasset cat hos bilextra til 520. Den kosta 3500kr komplett m.nye flensepakniger,skruer og sjøtemuffe. tok ca en time og montere. Funka supert!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Det er jo dyrt nok ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heyn Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Kommer vell ikke gjennom eu uten katalysator? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Kommer litt ann på hvem som tar kontrollen. Noen ser bare at avgass er innenfor grense mens andre sjekker om den faktisk er der. Evt. så kan du tømme den og satse på at det er innafor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heyn Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 hehe. okey Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå