bjarne89 Skrevet September 20, 2010 Forfatter Skrevet September 20, 2010 ja. har sendt mail til gs. får se om jeg får svar i morgen. hvis ikke så må jeg ringe dem. syns det er ille at lykter til 5000 kr. skal lyse så dårlig.
316 Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Du har ikke montert feil heller, selvfølgelig?
bjarne89 Skrevet September 20, 2010 Forfatter Skrevet September 20, 2010 nei. tror da ikke det. da dør jeg:P haha. kommer en fyr i morgen å skal se på det. som er bilmekaniker, som skal se på det:) hadde vært litt godt om det var jeg som hadde gjort feil å da. for er kjipt å ha kasta bort så mye penger på noe som ikke fungerer orentlig. så blir det spenende å se hva gs bildeler sier i morgen. håper det ordner seg hvertfALL:)
316 Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Du kan jo sende PM til Morgan fra GS da, han er medlem her...
DanielMK Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Klag. Er 7 dagers retur rett, om lyktene ikke er skadet.
DanielMK Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Klag. Er 7 dagers retur rett, om lyktene ikke er skadet.
bjarne89 Skrevet September 22, 2010 Forfatter Skrevet September 22, 2010 snakket med gs bildeler i dag. å de ville sende meg et nytt sett med lykter. for å prøve de. for de mente disse lyktene skulle være bra.. så da håper jeg det ordner seg:) da er det bare et problem igjen. finne noen som kan montere dem:) dyrt å få et verksted til å gjøre det:( noen som vet om noen som kan gjøre dette for en billig penge?
Marius2002 Skrevet September 22, 2010 Skrevet September 22, 2010 Oi, såpass! Det var ikke bra. Var ikke meningen å vise deg lykter som ikke var bra altså! Men bra av GS og sende deg nye, håper det ordner seg
bjarne89 Skrevet September 22, 2010 Forfatter Skrevet September 22, 2010 gs mente lyktene skulle være bra de, å at det måtte være en feil på de jeg hadde fått. håper det ordner seg nå må bare finne en som kan montere dem for meg:)
Morgan GS Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 gs mente lyktene skulle være bra de, å at det måtte være en feil på de jeg hadde fått. håper det ordner seg nå må bare finne en som kan montere dem for meg:) Bare å ta kontakt om det er noe Disse ligger som lager salg siden vi har fått tak i en ny type som jeg personelig syntes er enklere å justere til på E-90 . Hvis du ikke har betalt lagersalg pris 2490.- så gi meg beskjed , så kreditere j mellomlegget Det ny ser slik ut + at det kommer enda en ny type med faclift design LED . NY som kommer !!! below
Andreas123 Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 Jeg er på jakt etter det samme på min, vil ikke ha noe som ser jalla ut.. Hvordan ser disse lyktene ut Morgan? påmontert...
badsha Skrevet September 25, 2010 Skrevet September 25, 2010 jeg har orginal xenon på min.. burde jeg skifte? samtidig har jeg noen led pærer til de lysa er det noen som vet hvordan jeg skifter fra de gule lysenene til de hvite???
marius paulsen Skrevet September 25, 2010 Skrevet September 25, 2010 jeg har orginal xenon på min.. burde jeg skifte? samtidig har jeg noen led pærer til de lysa er det noen som vet hvordan jeg skifter fra de gule lysenene til de hvite??? . google er din venn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå