FredrikE24 Skrevet September 19, 2010 Skrevet September 19, 2010 Jeg kjører ikke bilen hjem før jeg veit at ingen følger etter.. Var en kar som fulgte etter meg inn i garasjen... Naboen noterte seg et bilnummer på en bil hvor sjåføren gikk rundt bilen min, titta inni tok bilder av bilen og dro igjen.. Er så mye snusk rundtom atte..
Toastjern Skrevet September 27, 2010 Skrevet September 27, 2010 Jeg kjører ikke bilen hjem før jeg veit at ingen følger etter.. Var en kar som fulgte etter meg inn i garasjen...Naboen noterte seg et bilnummer på en bil hvor sjåføren gikk rundt bilen min, titta inni tok bilder av bilen og dro igjen.. Er så mye snusk rundtom atte.. Og nå var bilen din stjålet?
Toastjern Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 Bilen som wicky nevner eller E24Bimmer sin?
wicky124 Skrevet September 28, 2010 Forfatter Skrevet September 28, 2010 E24 er funnet igjen....e36 m3 er fremdeles borte...
Toastjern Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 Over to uker siden.. Skal godt gjøres om den fortsatt er intakt.. :/
Fredrik 90 Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 Den står vel på en låve på bygda nedi Litauen, mens motor og deler racer rundt i et 316 karroseri i Warszawas gater Med en tynn og bleik liten polakk bak rattet med Golden Gum singlet, gullkjeder og en utpult 17 åring i passasjersetet! Nå har Igor fått seg rå bil ser du, fetterne Mareck og Szloteckh har vært i Norge å henta grombiler igjen Jeg sier bare! Kom til min garasje å stjel så skal vi leke Men fra spøk til revolver! Når det har gått så lang tid så tror jeg at jeg hadde sett mørkt på det hele ja
wicky124 Skrevet September 28, 2010 Forfatter Skrevet September 28, 2010 tror heller den står i grenlandsområdet hos thomas og øystein som bygger om sin e30..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå