Markus E30 Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 E30'n er jo den beste da Hvilken dim kjører du på e30'n? Tenkte jeg skulle kjøre 195-65-15 Hehe, er vel ikke så mye å sammenligne mellom de to bilene Mener jeg har 185.65.15, trooor jeg... Husker ikke helt.. De kunne gjerne vært litt mindre egentlig.. På den hvite "M-tec2`n" jeg hadde var det vel 175. et eller annet 14.. De var ikke noe dårligere egentlig.. Er ikke bra med for store vinterhjul heller, synes ikke jeg alle fall.. Hehe Det er det som står på nå hos meg og Tror 14" hadde blitt litt lite på min da den er senka såpass Nei de skal vel være ganske så smale for å være optimale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Hehe Det er det som står på nå hos meg og Tror 14" hadde blitt litt lite på min da den er senka såpass Nei de skal vel være ganske så smale for å være optimale Okai Nesj, går fint med 14.. Blir jo litt mere profil da.. Var senka 60mm ++ foran den gamle min.. Så d gikk fint Den jeg har nå er vel senka i overkant av 80mm foran nå, så dekka tar piiiittelitt borti innerskjermen ved full sving får se om jeg justerer opp litt, om jeg gidder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 Okey, litt dumt at jeg kjøpte 15" nettopp da Er den ikke litt lav med tanke på snø og sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Mjoo, der er vel for så vidt d da men.. Har jo ikke så mye å si.. Ikke for meg alle fall Får vel se til å plukke av M-plasten start, så den ikke går til helvete ved et eventuelt "uhell" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 "uhell" i en "ufrivillig sladd"? Hadde vært kjedelig om den gikk ja Leker du deg noe med bilen på vinteren da? Sladde på en stor plass og sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 "uhell" i en "ufrivillig sladd"? Hadde vært kjedelig om den gikk ja Leker du deg noe med bilen på vinteren da? Sladde på en stor plass og sånn? Hehe, noe sånt ja Jaa, bruker jo bilen, så det er vel ikke fritt for litt leking heller. Men det blir i "kontrollerte" former da. Ikke i 50-sona midta på lyse dagen over en bakketopp eller uoversiktlig sving.. Bor forholdsvis øde, så har flere plasser det funker å leke litt med bilen uten at det er til sjenanse for noen Men jeg bruker den ikke til herrjebil nei.. Den står godt i garasjen nå når den ikke blir brukt Men må jo ut å lufte meg litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 Nei i traffiken skal det ikke sladdes! Veldig øde her og men purken er jo ute hele tia for det Min har jeg ingen garasje til Så den blir luftet den og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 195/65-15? Det er jo altfor høy dimensjon? Innenfor grensa er det vell akkurat, men originalt sitter det jo 195/65-14... Fordelen er naturligvis at bilen blir høyere på vinteren, og at dekka fyller mer ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 På statoil faktisk Skal sjekke litt priser på de og jeg Det er pigg ja? Det er med pigg ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 8, 2010 Forfatter Share Skrevet November 8, 2010 195-65-15" blir for stort ja.. Står 185-65-14" i vognkortet.. Burde jeg gå ned da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Jeg har 15" på vinterdekka.. Er ikke noe problem, men du bør kanskje revurdere dimensjon siden bilen er senka osv Kan godt se etter hva jeg har på min, om du vil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 8, 2010 Forfatter Share Skrevet November 8, 2010 Sjekk det ut! Hadde vært fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 8, 2010 Forfatter Share Skrevet November 8, 2010 På statoil faktisk Skal sjekke litt priser på de og jeg Det er pigg ja? Det er med pigg ja. Får sjekke ut disse da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet November 14, 2010 Share Skrevet November 14, 2010 Om du skal ha 15" på E30 må du ha 195/55-15, da 195/65-15 subber, kompis hadde det problemet. Han kjøpte dekk på husk hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 14, 2010 Forfatter Share Skrevet November 14, 2010 Om du skal ha 15" på E30 må du ha 195/55-15, da 195/65-15 subber, kompis hadde det problemet.Han kjøpte dekk på husk hehe Mye hadde han senka? Blir dekk til uka så da får jeg endre på dimmen Husk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå