Gå til innhold

Markus E30's, E30 325i 86 og 07 E61 M5.

Markus E30
 Share

Anbefalte innlegg

E30'n er jo den beste da 8) Hvilken dim kjører du på e30'n? :)

Tenkte jeg skulle kjøre 195-65-15

Hehe, er vel ikke så mye å sammenligne mellom de to bilene ;)

Mener jeg har 185.65.15, trooor jeg... Husker ikke helt.. De kunne gjerne vært litt mindre egentlig.. På den hvite "M-tec2`n" jeg hadde var det vel 175. et eller annet 14.. De var ikke noe dårligere egentlig.. Er ikke bra med for store vinterhjul heller, synes ikke jeg alle fall..

Hehe :P

Det er det som står på nå hos meg og :) Tror 14" hadde blitt litt lite på min da den er senka såpass :P Nei de skal vel være ganske så smale for å være optimale :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :P

Det er det som står på nå hos meg og :) Tror 14" hadde blitt litt lite på min da den er senka såpass :P Nei de skal vel være ganske så smale for å være optimale :)

Okai :) Nesj, går fint med 14.. Blir jo litt mere profil da.. Var senka 60mm ++ foran den gamle min.. Så d gikk fint :) Den jeg har nå er vel senka i overkant av 80mm foran nå, så dekka tar piiiittelitt borti innerskjermen ved full sving :wink: får se om jeg justerer opp litt, om jeg gidder :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"uhell" i en "ufrivillig sladd"? :P Hadde vært kjedelig om den gikk ja :? Leker du deg noe med bilen på vinteren da? Sladde på en stor plass og sånn? :mrgreen:

Hehe, noe sånt ja :lol: Jaa, bruker jo bilen, så det er vel ikke fritt for litt leking heller. Men det blir i "kontrollerte" former da. Ikke i 50-sona midta på lyse dagen over en bakketopp eller uoversiktlig sving.. Bor forholdsvis øde, så har flere plasser det funker å leke litt med bilen uten at det er til sjenanse for noen :) Men jeg bruker den ikke til herrjebil nei.. Den står godt i garasjen nå når den ikke blir brukt :) Men må jo ut å lufte meg litt :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

195/65-15? Det er jo altfor høy dimensjon?

Innenfor grensa er det vell akkurat, men originalt sitter det jo 195/65-14...

Fordelen er naturligvis at bilen blir høyere på vinteren, og at dekka fyller mer ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...