Gå til innhold

Markus E30's, E30 325i 86 og 07 E61 M5.

Markus E30
 Share

Anbefalte innlegg

Alle slangene som har noe med radiator å gjøre blir varme uten om en som er kald. Vil det si at det lekker fra den?

Den som er kald er nok den som ligger "etter" termostaten, denne blir ikke varm før termostaten åpner. Det må tynes litt for å få termostaten til å åpne i målselv på vinterstid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel en som skal være kald, den som går inn til motoren igjen, etter at vannet har gått gjennom radiator og blitt kjølt ned :)

Foresten, kjører med 185.65.15 på vinter ja.. Skulle jo svare på d for litt siden jeg :roll:

Faen, det tenkte jeg ikke på :P Ikke no 6'er elev jeg :lol:

Du kjører det ja :) Gjør ingenting for får kanskje tid før først i morra å legge om/kjøpe ;) Vi har 195-65-15 inne på jobb, men har ikke hørt om vi har 185.. :roll: Kan jeg kjøre 195 tror du om vi ikke har 185 inne? :oops:

Eksos hadde jo erfaring med at det ikke gikk så ekke helt sikker på hva jeg gjør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk, kanskje, muligens det blir hardt med 60/60 senk, UTEN at jeg skal si det sikkert..

http://www.orpetveit.net/dekk/

Her kan du jo sjekke mot det du har nå, eller org dim, så vil du se forskjellen.. Mine fremhjul tar piiiittelitt borti skjermen nå om jeg svinger hardt, men den er nok senka mere enn 60mm foran da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er d 4,2% mere i rulleomkrets enn d som er org.. Altså, da tar du den orginale rulleomkretsen, og ganger den med 1,042 :) så får du ny rullediameter..

Haha, sorry, my bad..! Uansett like lav frem med 60/40 som 60/60 8)

Så det er ikke så mye assa ? :P En kollega sa at dekket ble ca 5mm høyre når du ser dekke er på bilen kontra 185 om du skjønner? :)

Det har du helt rett i 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sikkert 5mm høyre, pluss 5mm under, pluss 5mm på hver side?? For 195 er jo 10 mere enn 185, så da må det nødvendigvis vil 5mm oppe og 5mm nede for at dekket er 10mm større? Eller? Du får nesten bare prøve det.. :lol: Ville uansett gått for litt mindre jeg da.. Synes det er bedre med litt smalere dekk på vinter.. Litt mer morsomt og herrje litt også da... Slipper å sparke cluch om det ikke er glatt nok 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, sa ingenting om at det ikke gikk på bilen, var bare mer skeptisk til hvor stort det ville se ut :)

Spørs naturligvis på innpresset også. Jeg kjørte 205/50-15 (et13) sommerhjull på min bil med samme senk som din, den subba :P Kan helt sikkert gå fint med så høy dimensjon, men kanskje like greit å handle rett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååja :P Min er senka 60/40 å nå kjører jeg 185-65-15 :) Må vel kjøpe det på nytt da :P

kommer du over fjellet på Finnsnes med den senken der? :P

Har så lyst på "catkiller", men med de veiene her oppe så tørr jeg ikke å ta sjansen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååja :P Min er senka 60/40 å nå kjører jeg 185-65-15 :) Må vel kjøpe det på nytt da :P

kommer du over fjellet på Finnsnes med den senken der? :P

Har så lyst på "catkiller", men med de veiene her oppe så tørr jeg ikke å ta sjansen :P

Finnsnes fjell ja :P Går sakte over der ja :mrgreen:

Nei, det er ikke lett å vite om de holder.. Har lyst å sleppe min lenger ned 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...