Markus E30 Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Slik står bilen på jobb, sammen med alle leie bilene Kult om noen hadde kommet å sport om de kunne leie den Ny sticker! Tatt for en halvtime sia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Jeg hadde lett spurt om det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Hehe, så bra! Og du ser jo hva vi leier ut Kom en fyr som hadde en bil på leie å ville bytte til vinterdekk fordi det snart er jul her Så spørr jeg hvilken bil det er da så jeg kan finne fram dekka, og han bare; det er en grå en -.- En sånn stasjonvogn eller hva det heter. Blir oppgitt over sånne folk ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Sånne er det MANGE av... Vet faen ikke åssen merke de kjører en gang, selv om det er DERES bil... Utrolig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Syns det er sykt! Skulle vært påbudt å vite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Her må bmwene stå Mens her står dritt bila Blei vist litt bilder i dag! Må virkelig få meg et ordenlig kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Hoho, var på tur for å hente brodern nå, han skal på perm, åsså har det frysi på ute så var litt glatt med sommerdekka. Så bestemte meg for å snu å bytte til vinterdekka, da jeg skal laaangt inn i gokk og er gjerne litt kaldere der Så snur og skal til å kjøre ut på E6. Ser til venstre og der kommer det en bil med tusen metra på. Litt lyst å vente til bilen har kjørt for så å legge ut rumpa litt men dropper det fordi jeg har litt dårlig tid. Får kjørt rundt 200 meter før bilen som kommer bak meg, setter på fullysa. Litt merkelig siden det er gatelys der. Så tar han de av å på litt fortere å jeg skjønner jo at det er politiet... Tyyypisk Så stopper å det kommer en dame bort å prater med meg. Trodde jeg visste hvem alle politifolka her var men hadde ikke sett a før gitt Spørr om hva jeg gjør ute så seint, å sier det som det er. Tenker nå at jeg blir tatt for å ha sommerdekk. Så ser ho på sommerfelga, som stikker 1-2 cm utfor skjermen forran "Er det ikke litt breie dekk for den bilen her, er det ikke?" Nei, tror da ikke det sier jeg. Ho spørr da etter førekort å vognkort. Så kommer ho tilbake å lyser med den svææære maglight'en å ser etter dekk dim på dekka. Forteller hun pent at det er 215/40- 16 "215/40-16 ja, det sier jo ikke meg så mye" Så går ho igjen. Kommer tilbake å vi ser begge på hva som er org. Er det ikke 185/65-14, sier jeg, nei, var vist 195/65-14 sier hu. Så får jeg tinga tilbake. Å hu sier det er greit. Sa jeg skulle dra hjem å bytte dekk, men det trengte jeg ikke enda for fristen går ikke ut før om noen dager, men kunne jo være glatt Så stakk jeg! Innholdsrik kveld det her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Lucky you Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Kom en fyr som hadde en bil på leie å ville bytte til vinterdekk fordi det snart er jul her P Har i grunn ikke tenkt så mye over det før, men det er jo sant som du sier. Jula starter helt nord og kommer sigende nedover landet etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terova_e46 Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Fyyy flate, gullhår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Stemmer overraskende bra ja kvasi Snødd i hele dag.. Litt gull hår må man ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Hva skulle hu gjort? Pult deg med maglighten..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Haha, nei ikke veit jeg De kan jo skrive ut bot for sommerdekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå