Gå til innhold

Markus E30's, E30 325i 86 og 07 E61 M5.

Markus E30
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, så bra! :D Og du ser jo hva vi leier ut :P

Kom en fyr som hadde en bil på leie å ville bytte til vinterdekk fordi det snart er jul her :P Så spørr jeg hvilken bil det er da så jeg kan finne fram dekka, og han bare; det er en grå en -.- En sånn stasjonvogn eller hva det heter. Blir oppgitt over sånne folk ass :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, var på tur for å hente brodern nå, han skal på perm, åsså har det frysi på ute så var litt glatt med sommerdekka. Så bestemte meg for å snu å bytte til vinterdekka, da jeg skal laaangt inn i gokk og er gjerne litt kaldere der :P Så snur og skal til å kjøre ut på E6. Ser til venstre og der kommer det en bil med tusen metra på. Litt lyst å vente til bilen har kjørt for så å legge ut rumpa litt men dropper det fordi jeg har litt dårlig tid. Får kjørt rundt 200 meter før bilen som kommer bak meg, setter på fullysa. Litt merkelig siden det er gatelys der.

Så tar han de av å på litt fortere å jeg skjønner jo at det er politiet... :x

Tyyypisk :P Så stopper å det kommer en dame bort å prater med meg. Trodde jeg visste hvem alle politifolka her var men hadde ikke sett a før gitt :P

Spørr om hva jeg gjør ute så seint, å sier det som det er. Tenker nå at jeg blir tatt for å ha sommerdekk. Så ser ho på sommerfelga, som stikker 1-2 cm utfor skjermen forran :P "Er det ikke litt breie dekk for den bilen her, er det ikke?" Nei, tror da ikke det sier jeg. Ho spørr da etter førekort å vognkort.

Så kommer ho tilbake å lyser med den svææære maglight'en å ser etter dekk dim på dekka. Forteller hun pent at det er 215/40- 16 :D "215/40-16 ja, det sier jo ikke meg så mye" :P Så går ho igjen.

Kommer tilbake å vi ser begge på hva som er org. Er det ikke 185/65-14, sier jeg, nei, var vist 195/65-14 sier hu. Så får jeg tinga tilbake. Å hu sier det er greit.

Sa jeg skulle dra hjem å bytte dekk, men det trengte jeg ikke enda for fristen går ikke ut før om noen dager, men kunne jo være glatt :P

Så stakk jeg! :mrgreen: Innholdsrik kveld det her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom en fyr som hadde en bil på leie å ville bytte til vinterdekk fordi det snart er jul her P

Har i grunn ikke tenkt så mye over det før, men det er jo sant som du sier.

Jula starter helt nord og kommer sigende nedover landet etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...