BMWBenny Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 eller teknisk for breie hjul;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Da har jeg vært på butikken å henta to pakker! En med et brock b1 senterkopp og en med coilovers! Kommer bilde seinere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Pakke Å detta var inni! Fikk den her på fredagen og Satser på at det blir pent! Skal nok få seg en runde med polish Litt olje bytte må å til før sladde sesongen Girkasse til venstre og diff til høyre Å et random et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Gidder du å måle lengden på fremdemperne og fjærene før du monterer? Lurer på om jeg klarer å trikse på plass et sånn sett på ixen med å bruke andre dempere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 På settet? Klar det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Høres glimrende ut. Må du ikke bli så ivrig etter å montere at du glemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Ska se om jeg får fiksa no mål i morgen Trooor ikke jeg monterer før til våren, men vi får se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Er ikke noe å stresse med, skal neppe gjøre noe før våren jeg heller. Men da har jeg garantert glemt av å be deg om å måle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Hehe sant Må vel måle det nå, så jeg og husker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Noe som har noen idè om hvordan jeg skal feste eksosen? Som man ser er feste forran, mens de orginale er på hver sin side.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Korsjen merke er di coliovers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2011 JOM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Hmm.. kan du ta å legg ut masse bilda fra når du monter det jeg driv å ser rundt etter understell til min e30, å vurder kansje JOM Kor du kjøpte det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå