Markus E30 Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Blir hakket grommere enn de som sitter på så bare å vente betaler depositum om to uker åsså tar det to.måneder å bygge de Jepp! Er fra oslo å ha bodd der over halve livet så må komme meg ned igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Blir hakket grommere enn de som sitter på så bare å vente betaler depositum om to uker åsså tar det to.måneder å bygge de Jepp! Er fra oslo å ha bodd der over halve livet så må komme meg ned igjen Ta en photosession, da? Pling på pm når diu er her igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Flytt til Trondheim istedenfor Markus, der jeg skal holde hus i 3 år fremover fra neste sommer. Pretty please? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Turbo: det kan jeg er i oslo nå men uten bil Michael: haha, kan vel møtes på vestnes i sommer da jeg skal dit? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Jo, skal vel få til det. Må begynne å tenke på å skaffe meg E30-venner i Trondheim nå, finnes det der oppe da mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Good! Hmm, veit ikke om noen i trondheim gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Turbo: det kan jeg er i oslo nå men uten bil Michael: haha, kan vel møtes på vestnes i sommer da jeg skal dit? ^^ Liker! Michael: Du kan ha meg som "fjernvenn"? ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Greit det, om du betaler garasjelokale der oppe, heheh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Jeg trenger å garasjeplass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Digger den klassiske looken på bilen din Markus u know, keep it simple Og hey, vi får møtes til sommern(med hver vår e30? )! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Digger den klassiske looken på bilen din Markus u know, keep it simple Og hey, vi får møtes til sommern(med hver vår e30? )! Takk for det! liker å ha minst mulig ekstra dupeditter og mest mulig orignalt og cleant det kan vi vett ! Samle en hel haug om så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Digger den klassiske looken på bilen din Markus u know, keep it simple Og hey, vi får møtes til sommern(med hver vår e30? )! Takk for det! liker å ha minst mulig ekstra dupeditter og mest mulig orignalt og cleant det kan vi vett ! Samle en hel haug om så Jeg joiner, all inn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Good håper min holder seg sånn nogen lunde gjennom vinteren i lakken at den er noe å se på til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Ferdi sveist! No more hole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 [ Bilde ][ Bilde ] Ferdi sveist! No more hole Bra! Colgate! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå