Gå til innhold

Flushing/rensing av automatkasse i Midtnorge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Automatkassen på min 725tds fungerer ikke helt optimalt, så jeg tenkte å prøve med en skikklig rens for å se om det hjelper.

Er det noen her som vet hvem som kan utføre dette i Midtnorge? F.eks. i Molde, Kr.sund eller Tr.heim?

Har allerede sjekka med GS, og de har ikke utstyr for å utføre dette :(

Tips tas imot med takk :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Hadde du noen spesielle symptom på kassen som gjorde at den trengte en rens, eller tok du det bare sånn for forebyggende? :)

Skrevet

Okay.

Min er snart gått 300000km, og så lurer jeg i tillegg nå på om jeg kjenner litt antydning til at det faktisk er "clutchen" som slurer, så det kan hende at kassen rett og slett er kommet til måls :(

Skrevet

vil ikke anbefale slatlem bmw i kristiansund!! de er uerfarne med bmw!

gs bildeler bud eller gs trondheim kanskje. er vell fler i trondheim som kan automatkasser.

Skrevet

Dersom kassen viser seg å være moden for overhaling, skaffer jeg meg heller en nyoverhalt byttekasse. Får jo forhåpentligvis en kasse som varer ut bilens levetid da hvertfall :)

Skrevet
Dersom kassen viser seg å være moden for overhaling, skaffer jeg meg heller en nyoverhalt byttekasse. Får jo forhåpentligvis en kasse som varer ut bilens levetid da hvertfall :)

Hørt hos Nerland Auto? De driver jo med US biler etc, og mulig de har utstyr for å flushe.

Skrevet

Hørt hos Nerland Auto? De driver jo med US biler etc, og mulig de har utstyr for å flushe.

Nerland i Elnesvågen du tenker på? Kanskje ikke dumt å høre med dem nei. Takk for tipset :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...