SweetBMW Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Skrevet Mars 9, 2012 VIl ha nyere bil og jeg orker ikke kjøre rundt med ladetrykk som ikke ergodkjent.... Vokste plutselig veldig opp her. Du må bare spre ordet rundt om en godt stelt 325 til salgs altså. km stand på¨drivverk = 120 kaross = 250
Bliza Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 tenk deg hvor artig det er med ladetrykk da!, tenk på all den powern!. også ikke minst, kommer du ikke til å få lyst på ladetrykk i en ny bil da?
SweetBMW Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Skrevet Mars 10, 2012 Nei jeg er kommet over kneika egentlig. Er mere gira på en bil jeg bare kan leve med til daglig med små diskre mods.... Ikke noe sportsbil egnetlig.,.. Grand Tourer bare i 3 serie format.
Bjanne Skrevet Mars 11, 2012 Skrevet Mars 11, 2012 Nei jeg er kommet over kneika egentlig. Er mere gira på en bil jeg bare kan leve med til daglig med små diskre mods.... Ikke noe sportsbil egnetlig.,.. Grand Tourer bare i 3 serie format. kjøp femmern min da unge mann ! er jo en ypperlig bil for en mann i din posisjon godt nok drag, og ser ut som en perle nå har du jo kjøpt alt jeg har av deler og sykkelen min, så da må du jo kjøpe bilen og !
Bjanne Skrevet Mars 11, 2012 Skrevet Mars 11, 2012 Eller ikke. sekser er,et krav vennen min er 6'er unge mann
SweetBMW Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Skrevet Mars 11, 2012 5ern du tenker på???? Jeg vil ikke ha M3, pga vedlikold og PRISER Jeg vil ikke ha 520d som er FIRER
SweetBMW Skrevet April 29, 2012 Forfatter Skrevet April 29, 2012 Tja, bytta tilbake til org understell pga det andre var for stivt for daglig kjøring. Ellers er det lite egentlig, driver og kobler opp småtteri, blir vel update når alt er ferdig Sitter og leker litt med folie planer også men.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå