Fredrik 90 Skrevet September 12, 2010 Skrevet September 12, 2010 Kan det ha vært noen av disse: Dette er jo en 550I så ikke prøv å kappkjør med den en gang Detta er en 530I Detta er jo biler som tilhører SMK men jeg kan godt tenke meg at UP låner dem også, de er jo mennesker de også.... De kjører i allfall flotte biler på våres regning
Werther Skrevet September 13, 2010 Forfatter Skrevet September 13, 2010 Vanskelig å si da jeg ikke noterte regnr dessverre. Bilen kjørte alene begge ganger uten følge. Går lite 550 her til lands, selv M5 er mer vanlig..
SigurdE36 Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 De politibilene der er vel ikke akuratt vanlig trafikkpoliti. Er vel de bilene de bruker til å kjøre statsråder og slikt rundt i.
heatstroke Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 UP bruker nok bra med penger på bil de og. Han som tok meg kjørte en relativt ny S4, og har hørt (uten at jeg skal si dette for sikkert) at det gikk en E46 M3 som sivilbil på Hamar
Shibbs Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 Den BravoRomeo regga smk kjerre kan jeg garantere at ikke UP "låner". De har ingen form for måling i bilen heller. Vet at det står en type smk bil parkert på et boligfelt på som heter Togrenda på vinterbro
ullsokken Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 Hmm.. hvor vanlig er det at BMW har slik stygg krøll antenne på siden som den første bilen har? Ser bare så unormalt ut for meg
OveN Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 Hmm.. hvor vanlig er det at BMW har slik stygg krøll antenne på siden som den første bilen har? Ser bare så unormalt ut for meg La meg gjette at den antenna er ettermontert og at man ikke finner slike på private biler med mindre eiern er godt over gjennomsnittelig interessert i radio kommunikasjon og den slags
Fredrik 90 Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 Hmm.. hvor vanlig er det at BMW har slik stygg krøll antenne på siden som den første bilen har? Ser bare så unormalt ut for meg La meg gjette at den antenna er ettermontert og at man ikke finner slike på private biler med mindre eiern er godt over gjennomsnittelig interessert i radio kommunikasjon og den slags En skrue her i området kjører rundt med en to meter høy antenne på taket på Volvoen sin! En kompis gikk bort til han og spurte om han hadde kontakt med Houston eller vesner fra det yttre rom Vi kaller han bare for UFO-lars da han vist nok er veldig opptatt av sånt
Jay-O Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 Hmm.. hvor vanlig er det at BMW har slik stygg krøll antenne på siden som den første bilen har? Ser bare så unormalt ut for meg La meg gjette at den antenna er ettermontert og at man ikke finner slike på private biler med mindre eiern er godt over gjennomsnittelig interessert i radio kommunikasjon og den slags En skrue her i området kjører rundt med en to meter høy antenne på taket på Volvoen sin! En kompis gikk bort til han og spurte om han hadde kontakt med Houston eller vesner fra det yttre rom Vi kaller han bare for UFO-lars da han vist nok er veldig opptatt av sånt Haha, det er ikke tilfeldigvis en blå Volvo XC70?
ehrnst Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 den øverste der har jeg sett mange ganger. til og med på nesodden werther. lurer på om han som kjører den bor her ute. holdt på å dundre forbi en merc med blålys i bakrutene idag tidlig og. Men jeg tenkte meg om en gang og dundret forbil alikevel - også på nesoddveiene
Fredrik 90 Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 Haha, det er ikke tilfeldigvis en blå Volvo XC70? Hehe! Nei han kjører en turkis S70 med lang antenne midt på taket! I følge en histore han serverte i lokalavisa for noen år siden så blei han vistnok en natt henta hjemme i senga si av romvesener og tatt med ut på en UFO tur Derav navnet UFO-lars
Jay-O Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 Haha, det er ikke tilfeldigvis en blå Volvo XC70? Hehe! Nei han kjører en turkis S70 med lang antenne midt på taket! I følge en histore han serverte i lokalavisa for noen år siden så blei han vistnok en natt henta hjemme i senga si av romvesener og tatt med ut på en UFO tur Derav navnet UFO-lars Det er så EPISK bra med sånne folk! Hvordan hadde verden vært uten?
Haug Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 UP bruker nok bra med penger på bil de og. Han som tok meg kjørte en relativt ny S4, og har hørt (uten at jeg skal si dette for sikkert) at det gikk en E46 M3 som sivilbil på Hamar Hmm, har jeg aldri sett eller hørt om.
Lyktestolpe Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 Har møtt på sivil fullspekka V70 i østfold. Med disney solskjerm og greier. Vet at de også har en Passat trillende rundt østlandsområdet. De hadde det hvertfall for et par år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå