Tom K Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Nok en grunn til å kjøre med hodet og ikke med armer og bein, det er tragisk når slikt skjer men la oss nå håpe at det kan komme noe godt ut av det, forhåpentligvis så blir veien utbedret på stedet og kanskje noen av dere her inne skjønner hvor farlig det kan være å kjøre bil og kanskje et par av dere legger om kjørestilen litt, husk det er ikke tøfft å være død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Ja, kjør forsiktig, og ikke minst kjør lovlig. Ei jeg kjente ble drept av en fyllekjører i syden i vinter. Artig måte å ende livet på som attenåring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Nå sier jeg ikke at ulykken hadde noe med grisekjøring å gjøre, men det er små marginer mellom liv og død i trafikken, kjør forsiktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 http://www.sunnhordland.no/apps/pbcs.dl ... /100919940 ny ulykke der nå! 1 km fra der dødsulykka skjedde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 http://www.sunnhordland.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100915/NYHENDE/100919940ny ulykke der nå! 1 km fra der dødsulykka skjedde. var jo en volvo, skal ha høy hastighet før man blir skada i en slik stridsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 akkuratt der er det jo ofte nesten ulykker pga folk ikkje følger heilt med, er jo ein stygg plass med eit kryss midt i ein sving nede i eit søkk. skal du i begravelsen i måro Haukefer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 akkuratt der er det jo ofte nesten ulykker pga folk ikkje følger heilt med, er jo ein stygg plass med eit kryss midt i ein sving nede i eit søkk.skal du i begravelsen i måro Haukefer ? Er eit veldigt stygt kryss ja! skal i begravelse ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 16, 2010 Forfatter Share Skrevet September 16, 2010 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks ... 814038.ece tragisk, nok en ung gutt som er død:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Ja, kjør forsiktig, og ikke minst kjør lovlig. Ei jeg kjente ble drept av en fyllekjører i syden i vinter. Artig måte å ende livet på som attenåring... Det satte spor i hele Elverum hvertfall! Er dessverre slik, at de beste må gå først... Urettferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Den store ulykkestråden ja.....! Er dette virkelig noe å lage en stor samletråd om Just Turbodiesel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Poenget er vel heller at det har en tendens til å dukke opp nye tråder hver gang det skjer en stygg ulykke. Bedre å samle dem i en tråd da. Pluss at en slik tråd kan jo muligens bidra til at enkelte tenker seg litt mer om enn normalt før de freser avgårde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 16, 2010 Forfatter Share Skrevet September 16, 2010 Den store ulykkestråden ja.....! Er dette virkelig noe å lage en stor samletråd om Just Turbodiesel? nei, men bare når denne tråden har vært på førstesiden, så har det vært 6-7 unge liv som har gått tapt.. jeg ser på det som en lærepenge for enkelt å lese slikt, sånn at kanskje tar til vett. Har du problemer med det så kontakter du admin.. nettopp rabies Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Den store ulykkestråden ja.....! Er dette virkelig noe å lage en stor samletråd om Just Turbodiesel? nei, men bare når denne tråden har vært på førstesiden, så har det vært 6-7 unge liv som har gått tapt.. jeg ser på det som en lærepenge for enkelt å lese slikt, sånn at kanskje tar til vett. Har du problemer med det så kontakter du admin.. Nei jeg har ikke problemer ned noen ting jeg, men at tråden vil bidra til mindre ulykker har jeg liten tro på! Det skal nok mer til en det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Klarer denne tråden å endre holdning til kun en person så er tråden verdt det spør du meg. At den skal endre alle er vel mye forlangt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMan Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 De to her var heldige: http://www.firdaposten.no/lokalnytt/article5311928.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå