///Mysild Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Hva er det med aa ta med pokaler paa treff? Et hint om at man vil ha flere eller? Har ikke bilen din fått pokal, eller? Omtrent det samme som å sette dem på ei hylle i stua, på utstilling. Alle liker jo å skryte litt, inkl. deg. naaaa vel... den star hjemme og stoever.... men da skal jeg begynne aa ta den med paa treff.... dritkult! Det er in med litt knæsje farger ser jeg! Kontrast heter det. Rører ikke saturationen.. naa sikter han nok til at mange har oransje, groenne etc farger paa bilene, ikke dine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Hva er det med aa ta med pokaler paa treff? Et hint om at man vil ha flere eller? Har ikke bilen din fått pokal, eller? Omtrent det samme som å sette dem på ei hylle i stua, på utstilling. Alle liker jo å skryte litt, inkl. deg. naaaa vel... den star hjemme og stoever.... men da skal jeg begynne aa ta den med paa treff.... dritkult! Haha! Hvis det er meg du sikter til så, ja, jeg tok med en pokal jeg vant på et tidligere BMWCCN treff i år. Leit at du synes det er teit, men who cares egentlig? Da skulle du sett meg på Gatebil i sommer, da hadde jeg tilogmed med meg en "plakat" med info om bilen og litt bilder og sånn. DET var kult det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 naaaa vel... den star hjemme og stoever.... men da skal jeg begynne aa ta den med paa treff.... dritkult! Gjør det assssssss. Tard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Noen som her flere bilder av den svarte E36'n med limegrønn felger? Vanvitig tøff, inspirasjon fra Sean'n M3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Noen som her flere bilder av den svarte E36'n med limegrønn felger?Vanvitig tøff, inspirasjon fra Sean'n M3? Har et om du mener denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 det er fullt mulig å ta ok bilder med bæsjeobjektiv Nei, det er nok ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Noen som her flere bilder av den svarte E36'n med limegrønn felger?Vanvitig tøff, inspirasjon fra Sean'n M3? Har et om du mener denne? Ja, var drit fet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeBerg Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Folk som jeg ikke har rukket å svare på mail ang bilder blir svart så fort jeg får tid! Har over 100 mails nå!! Så, dere som har sendt mail igår/dag... ikke hold pusten MEN din tur kommer Takk for fine kommentarer på mail, me like! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Nydelige bilder! Likte spesielt denne cabrio´n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW530D Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Har lagt ut en del bilder her: http://www.oyvindberg.com/bilogmotorsykkel/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus M Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Ganske imponert over E36`n med ei lykt, så ut til å gå greit Var bra trykk i den på langstrekkene, men litt slitsom å ligge bak den i svingene, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Ganske imponert over E36`n med ei lykt, så ut til å gå greit Var bra trykk i den på langstrekkene, men litt slitsom å ligge bak den i svingene, hehe Det så jeg Men den sparka faen meg fra på strekkene som du sier ja. Skarp lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Har lagt ut en del bilder her: http://www.oyvindberg.com/bilogmotorsykkel/ Kunne du sendt meg dette i fullformat på mail? http://cid-4457e92fd231ce1d.photos.live ... E_7627.jpg Off topic men^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW530D Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Har lagt ut en del bilder her: http://www.oyvindberg.com/bilogmotorsykkel/ Kunne du sendt meg dette i fullformat på mail? http://cid-4457e92fd231ce1d.photos.live ... E_7627.jpg Off topic men^^ Send e-postadresse på PM/e-post så skal jeg sende over c",) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Fint bilde! Takk for det! Hva slags objektiv bruker du? Syns du har bra skarphet og dybde i bildene. Ser også at du har stått ett stykke unna når du har tatt bildene. Har snakket lenge om å kjøpe nytt, men får aldri ut fingeren, sitter fortsatt på den lusne 18-55milimeteren til canon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå