Gå til innhold

BMWCCN Våler 11-12 sept. Bilder (legg inn her)

Oddey
 Share

Anbefalte innlegg

Hva er det med aa ta med pokaler paa treff? Et hint om at man vil ha flere eller?

Har ikke bilen din fått pokal, eller? :P

Omtrent det samme som å sette dem på ei hylle i stua, på utstilling. Alle liker jo å skryte litt, inkl. deg.

naaaa vel... den star hjemme og stoever.... men da skal jeg begynne aa ta den med paa treff.... dritkult!

Det er in med litt knæsje farger ser jeg!

Kontrast heter det. Rører ikke saturationen..

naa sikter han nok til at mange har oransje, groenne etc farger paa bilene, ikke dine bilder ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva er det med aa ta med pokaler paa treff? Et hint om at man vil ha flere eller?

Har ikke bilen din fått pokal, eller? :P

Omtrent det samme som å sette dem på ei hylle i stua, på utstilling. Alle liker jo å skryte litt, inkl. deg.

naaaa vel... den star hjemme og stoever.... men da skal jeg begynne aa ta den med paa treff.... dritkult!

Haha! Hvis det er meg du sikter til så, ja, jeg tok med en pokal jeg vant på et tidligere BMWCCN treff i år. Leit at du synes det er teit, men who cares egentlig? :D

Da skulle du sett meg på Gatebil i sommer, da hadde jeg tilogmed med meg en "plakat" med info om bilen og litt bilder og sånn. DET var kult det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_4072.jpg

Fint bilde!

Takk for det!

Hva slags objektiv bruker du? Syns du har bra skarphet og dybde i bildene. Ser også at du har stått ett stykke unna når du har tatt bildene. Har snakket lenge om å kjøpe nytt, men får aldri ut fingeren, sitter fortsatt på den lusne 18-55milimeteren til canon :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...