Morty999 Skrevet Januar 12, 2014 Skrevet Januar 12, 2014 er vell bremsa over 1000hk med org innsug på 3,8 så flower nok bra det
_anders Skrevet Januar 12, 2014 Forfatter Skrevet Januar 12, 2014 Tror nok ikke innsuget kommer til å bremse effekten noe særlig nei. Og ang utseende tror jeg det kommer til å se bra ut med ny lakk på og nytt ///m merke er litt lei av den standard turboplenumlook'en og jeg da, så den er uaktuell. Motoren står stumt ja
///Mr.X Skrevet Januar 12, 2014 Skrevet Januar 12, 2014 Blir veldig bra Anders, så oversnittet enig i det 'standard' innsuget ser kjedelig ut nå. Skal bli gøy å se den i aksjon
BMW E30 325 Skrevet Januar 12, 2014 Skrevet Januar 12, 2014 syns det er mye grommere med et bøst bygg, som beholder litt av "org" looken, med det orginale innsuget, som passer inn. kontra et hjemmelaga et. selv om det er høyfinish på det dere lager selv også
_anders Skrevet April 10, 2014 Forfatter Skrevet April 10, 2014 Har vært det. Holder på alle ledige stunder nå for å bli klar til Moldestukets Show & Shine i Trondheim 3-4mai. Kommer vel en update når det nærmer seg bad luck reagerte på dette 1
_anders Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Skrevet Mai 8, 2014 Liten update her da. Har vært en måneds hardkjør med bilen for å rekke Moldestukets utstilling i Trondheim 3-4mai, så har jobbet lange kvelder og sene netter en stund, og ikke rukket å tenkt på noe bildetaking. Derfor legger jeg ut det eneste jeg har fra siste mnd. Deler ferdige fra coating og pulverlakk: Motor sammensatt, med CP stempler med HD-bolter, PPF råder, stødgørdel med arp, arp i toppen, cooperringpakning, samt nye lager, pakninger, simmeringer..Satt i bilen, med turbo og grenrør montert. Lagd downpiper og polert trykkrør. Oversiktsbilde. Nye bremsepumper og reservoar, lakkert innsug, polert cooler og trykkgate osv.. Lastet på henger, klar til avfart retning Trondheim: Litt vasking. Nylakkerte framskjermer, framfanger og grillist pga stensprut. Svarte BBS RSii er nye for året. 8,5 og 10x18 skodde med 235 og 265 Federal RS-R Funnet min plass blant en god del amcar. M5en ble for første gang en liten bil. Forferdelig store noen av de amerikanske Og hvor mange som i løpet av helgen pekte på, diskuterte og fotograferte turboen har jeg ikke tall på! Et par mye bedre bilder ///Mr.X reagerte på dette 1
Beivakongen Skrevet Mai 8, 2014 Skrevet Mai 8, 2014 Vanvittig grom denne e34n din! Enig med at orginal look på plenum tok seg bedre ut
_anders Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Skrevet Mai 8, 2014 Takk for det Joda Joachim, bare et spørsmål om rette summen det
Kristian Skrevet Mai 9, 2014 Skrevet Mai 9, 2014 I fer væl bære ta å kjøpe na der au da....! gjør det - gjør det!!!
adne95 Skrevet Mai 19, 2014 Skrevet Mai 19, 2014 leste akkurat gjennom hele tråden, sjuk bil! veldig spent på tall og ikke minst video med nye motorn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå