Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror nok ikke innsuget kommer til å bremse effekten noe særlig nei. Og ang utseende tror jeg det kommer til å se bra ut med ny lakk på og nytt ///m merke :) er litt lei av den standard turboplenumlook'en og jeg da, så den er uaktuell. Motoren står stumt ja

Skrevet

syns det er mye grommere med et bøst bygg, som beholder litt av "org" looken, med det orginale innsuget, som passer inn. kontra et hjemmelaga et. selv om det er høyfinish på det dere lager selv også ;)

• 2 months later...
  • 4 weeks later...
Skrevet

Liten update her da. Har vært en måneds hardkjør med bilen for å rekke Moldestukets utstilling i Trondheim 3-4mai, så har jobbet lange kvelder og sene netter en stund, og ikke rukket å tenkt på noe bildetaking. Derfor legger jeg ut det eneste jeg har fra siste mnd.

Deler ferdige fra coating og pulverlakk:

10152032_761404713879186_344556224469452

Motor sammensatt, med CP stempler med HD-bolter, PPF råder, stødgørdel med arp, arp i toppen, cooperringpakning, samt nye lager, pakninger, simmeringer..Satt i bilen, med turbo og grenrør montert. Lagd downpiper og polert trykkrør.

IMG_0134_zpsf967f721.jpg

Oversiktsbilde. Nye bremsepumper og reservoar, lakkert innsug, polert cooler og trykkgate osv..

IMG_0141_zps80ba229d.jpg

Lastet på henger, klar til avfart retning Trondheim:

IMG_0145_zpseaf8aba8.jpg

Litt vasking. Nylakkerte framskjermer, framfanger og grillist pga stensprut. Svarte BBS RSii er nye for året. 8,5 og 10x18 skodde med 235 og 265 Federal RS-R

IMG_0146_zps7195ed6b.jpg

Funnet min plass blant en god del amcar. M5en ble for første gang en liten bil. Forferdelig store noen av de amerikanske ;)

IMG_0147_zps0ecff807.jpg

IMG_0148_zps037737c3.jpg

Og hvor mange som i løpet av helgen pekte på, diskuterte og fotograferte turboen har jeg ikke tall på! :lol:

Et par mye bedre bilder :D

IMG_6717.JPG

IMG_6715.JPG

• 2 weeks later...
Skrevet

leste akkurat gjennom hele tråden, sjuk bil! veldig spent på tall og ikke minst video med nye motorn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...