Endre87 Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Hei lager en ny tråd om min bil som er en 1986mod BMW E30 325i som har gjennomgått en del modifiseringer de siste år Bilen ble kjøpt 3. August i 2006 og hadde gått 230 000 når jeg hentet den og hadde en god del fei og mangler, men hovedsaken for att jeg kjøpte bilen var god motor og bra drivverk som ikke akkurat er vanlig på disse bilene Men har jo vært gjort en del siden den gang så her er en liste av hva som er innkjøpt til bilen så langt og hva som er gjort: Karosseri arbeid: - Bilen ble ny lakkert i 2007 - Det ble byttet 1 bakskjerm, kanaler på begge sider, nye framskjermer, ny front og bak fanger - Jeg har tatt all rust som jeg fant den gang ( da dessverre har det kommet fram en del igjen på grunn av dårlig grunn arbeid av lakkerer, så nå blir det vel en del rustsveising i vinter ) Styling: - Facelift front med Riger Infinity Frontleppe og Catkiller - M-tech 2 Bak fanger for pre-facelift ( Kjøpt på schmiedmann.no ) - M-tech 2 Hekk spoiler - M3 Speil - Øyenbryn - Sorte Nyrer - Shaddowline rundt om - Hvite blinklys rundt om bilen - DE Frontlykter ( Sorte ) - Sorte bak lykter ( ikke helt fornøyd med de, så vurderer å skaffe noen nye originale ) - Grøft lys ( Facelift ) Understell: - Apex 60/40 senkesett m. dempere ( Skal byttes til Coilovers i vinter ) - Powerflex foringer under hele bilen - Nye bremser rundt om m. calipere - Tårnstiver foran Motor: - Simons Effektanlegg - Chip - KN Filter Interiør: - Montert fult Skinn interiør med Sportstoler - Nytt Dashbord - Sort Taktrekk - Ny gulvmatte ( fra Blå til Grå ) - Kjørecomputer - M-tech gulvmatter - Opptrekket Hatthylle Felger: Kerscher CS (Foran: 8,5x17" 215x40x17" dekk Bak: 10x17" 245x35x17" dekk) Planer: - Ny lakk og rustsveising ( på grunn av dårlig jobb av lakkerer ) - Lakkering av motor og bagasjerom samt sikkert innvendig. - Samt lakkering av Original speil da jeg synes de M3-speilene er av dårlig kvalitet. - M-tech 2 Front - M-tech 2 sideskjørt og dør panel Så noen bilder Før Bilder: Nå Bilder: der er jo noen, kommer flere bilder når jeg får begynt med rustsveisingen tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Grisedigg blei den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Nydelig bil, veldig mye riktig her men du har en STOR feil, e36 m3 speil passer desverre ikke E30. Så ikke bra ut:( Felga dine passer bilen perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 Nydelig bil, veldig mye riktig her men du har en STOR feil, e36 m3 speil passer desverre ikke E30. Så ikke bra ut:( Felga dine passer bilen perfekt Nei er bare noe jeg satte på fordi de orginale ikke var helt bra, men nå skal sikkert noen deler lakeres igjen så da blir det sikkert orginal speil igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet November 29, 2010 Forfatter Share Skrevet November 29, 2010 Har holdt på med bilen litt i det siste, men forje eier har montert defa alarm m. sentrallås, og har herja istykker hele ledningsnettet under dachbordet, og det drar strøm tilgangs. Så lurer på om noen ikke har en 325i delebil stående og vil selge ledningsnettet? isåfall er jeg veldig intrisert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Haka datt i bakken når eg scrolla ned til dei "nye" bilda av bilen Helsikke for ein fin farge du har valgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet November 30, 2010 Forfatter Share Skrevet November 30, 2010 Haka datt i bakken når eg scrolla ned til dei "nye" bilda av bilen Helsikke for ein fin farge du har valgt hehe , joda har jo sjed endel siden jeg skaffet meg bilen, bare jeg får fixa det ledningsnettet nå og får fjernet siste rest av rust så blir det bel bedre. planen var ny lakkering til sommern, utvendig og innvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Nydelig interiør! En flott bil, men speilene er krasj ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 kan jeg spørre hvilken farge du har på den? var grisedeilig bil ja! og farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Denne har jeg sett før, nydelig resultat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Hvor gjorde du av det gamle interiøret? Det er jo grisedeilig det og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Hvor gjorde du av det gamle interiøret? Det er jo grisedeilig det og! Når ble sofaskinn grisedeilig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 takker for fine komentarer nja, det gamle interiøret kan jo nesten ikke klasses sammen med soffaskinn heller finest jo ikke mye værre interiør farge/stoff til E30 baksetet og dørpanel ble brent og stolene forran ble brukt til deleseter til de jeg har, da de trengte nytt understell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Da jeg så de første bildene tenkte jeg at her kommer det vel til å bli enda en "halvgjennomført" E30 som det fins så alt for mange av.. da jeg så etterbildene ble jeg helt paff.! Nydelig jobb og supert fargevalg, Super kombinasjon mellom farge, gjennomføring og felger! Stå på <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå