Stoppie_Master Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Hva koster de rammene og de spillerne dere kjøper her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Betalte 2900 for spiller, ramme, overganger og montering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Betalte 2900 for spiller, ramme, overganger og montering. Da burde di fortelle litt mer om hvilken type spiller det er osv... Det der hjelper jo ingenting og vite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 vet ikke med enkeldinramme, men dobbeldinramme inkludert braketter er ganske dyrt i norge, koster 2500,- men hvis man kjøper fra produsenten i tyskland (tror det bare er en produsent av dette) så får du det til 1400 inkludert moms og frakt, finnes på ebay Janus design heter produsenten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiansk Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2011 Betalte 150 kroner for ramma mi;p, kjøpe på Elkjøp : ), Men spillern kjøpte jeg også på elkjøp, er vell samme hvilken CD spillern du har, den jeg kjøpte skal ihvertfall passe til alle:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Til dere som sitter på samme problem;)Bare stikk innom en elektro butikk, gjerne en som driver kun med musikk;p Hør om en enkel-din eller multi-din Deksel til din BMW type. Det som også er greia med Kablene bak dekselet er at du trenger en overgang fra bilens kabel nett til cd spilleren, Dette er en enkel plugg som jeg fikk kjøpt på Bilextra;D, bare spør de, så vet de hva du skal ha. Så er det bare å trykke inn spillern og deksel irundt. Kabler kan trekkes ned ved dørken på passasjer setet og legges bort ved stolene og bak i bagasjerommet. så er det bare å druse på;p Hvis du legger signalkabler fra bag.rommet og fram på den sida, vil du kanskje få støy, jeg tror strømkabler og alt mulig drit fra motorrommet og bak ligger på den siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Til dere som sitter på samme problem;)Bare stikk innom en elektro butikk, gjerne en som driver kun med musikk;p Hør om en enkel-din eller multi-din Deksel til din BMW type. Det som også er greia med Kablene bak dekselet er at du trenger en overgang fra bilens kabel nett til cd spilleren, Dette er en enkel plugg som jeg fikk kjøpt på Bilextra;D, bare spør de, så vet de hva du skal ha. Så er det bare å trykke inn spillern og deksel irundt. Kabler kan trekkes ned ved dørken på passasjer setet og legges bort ved stolene og bak i bagasjerommet. så er det bare å druse på;p Hvis du legger signalkabler fra bag.rommet og fram på den sida, vil du kanskje få støy, jeg tror strømkabler og alt mulig drit fra motorrommet og bak ligger på den siden. Jepp, bør legges i kabelgaten på førersiden, hovedstrømmen ligger i kabelgaten ved passasjersiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå