316 Skrevet September 17, 2010 Skrevet September 17, 2010 Det er jo bare å prøve det... Lage en fake tråd om en feeeet bil... Få mange til å kommentere tråden... (som har orginal motor, senkesett og felger innskrevet i vognkort. Se om de biter på!
Azeton Skrevet September 17, 2010 Skrevet September 17, 2010 Lukter jeg flytting til et litt mer fornuftig land straks?
e30 tic Skrevet September 18, 2010 Skrevet September 18, 2010 det kan vel også ha noe med torpedoen å gjøre? m3 er nok litt i søkelyset. er jo en del folk på autoslalom også fra ulike etater?
ZhilleN Skrevet September 18, 2010 Skrevet September 18, 2010 At det går ann og bli så hølihuet pottitland!!!!? Flytter jeg faen meg snart til et annet land, hvor man kan bli litt mer friere enn det landet her, at det er mulig... !! Håper det ordner seg med e30'n, grunnen til at dem kaller inn andre bilen din, er på grunn av at dem har noe mistenkelig på den ene bilen, og da tror dem sikkert det er gjort noe med den andre også.. Å hei å hå!!! fy faen å irritert jeg ble nå...
Just-turbodiesel Skrevet September 18, 2010 Skrevet September 18, 2010 Yes! Krav om å vise BEGGE bilene mine.De hadde fått oppfordring fra Politiet om dette. Jeg mistenker en enkelt person som er ute etter å ødlegge for meg. Viss ikke, så lurer jeg på hva de vil med den orginale 320en min Kontrollen var gratis og tok ca 30min, jeg kunne til og med få sitte i bilen i mens!! Ser nok ut for at det ryker noen laken til SSP for TÜV godkjenning... tragisk, er vel noen misunnelige tapere som ikke tåler at folk har råere bil enn seg utrolig irriterende som sagt..forstår frustrasjonen! Men om du drar til Tyskland og får bilen godkjent, så kan du se på det slik at bilen din øker i verdi og den blir mer one of a kind.. men det er jo alltids en risiko for å ikke få det godkjent her. Vanskelig situasjon som sagt.. men jeg ville satsa på det!
-Roger- Skrevet September 18, 2010 Skrevet September 18, 2010 Jeg har en kompis med Opel Kadett C som ble innkallt til BT for visning. Det var på grunnlag av bilder som lå ute på nettet... (opel forumet) Tyder kanskje på at BT ansatte driver å snoker på div forum. Opel er også et betalingsforum, så jeg skulle tro det var større sjanse for at de overvåker bimmers!
SSM Skrevet September 18, 2010 Forfatter Skrevet September 18, 2010 Begge bilene står registrert på pappa.... Har ikke lest gjennom alt her nå siden jeg ikke har tilgang til data. Det SS gjør er å ta bilen til TÜV, for så og få den godkjent hos BT. Han garanterte godkjent bil i Norge ja. Men det må jo være et skikkelig bygg og alt må være på stell.
SSM Skrevet September 18, 2010 Forfatter Skrevet September 18, 2010 Legger også til at skilta på M3en skal jo av uansett lenge før jeg skal på kontroll. Jeg får dem jo ikke ut igjen da men... En annen ting jeg har tenkt på er om dem har tatt en stikk prøve hos verkstedet jeg tar EU kontrollene. Men det blir jo spekulasjoner.... Håper politiet kan gi meg et svar på saken i løpet av neste uke. Jeg var seinest hos politiet angående en annen sak i forrige uke, og han sa ikke noe om bilene da. Han er grei han jeg snakker med hos politiet, så han hadde nok sikkert bare advart meg. Bilen kommer jo til å stige i verdi viss jeg godkjenner den. Kommer jo også til å stige i verdi og være litt mer spesiell. Så har man jo Facebook da, det er jo lett å skrive mye der. Jeg har limit slik at kun venner kan se bilder og hva jeg skriver. Da spørst det jo om alle er venner da! Alle jeg er venn med der er folk jeg kan si hei til og veksle noen ord. Pluss et par bimmers huer og bmwccn. Det hadde vel hjelpt lite om det var betaligs forum. De hadde nok gledlig betalt 100kr for å få kloa i noen biler. Så er det jo veldig gøy å ha prosjekt tråd
Ballder Skrevet September 18, 2010 Skrevet September 18, 2010 Sørg da for at dem tar for seg bilen her i Norge for en sjekk, for så og få en skriftlig dokumentasjon på pris og at den blir godkjent da. Surt og måtte betale ei bøtte med høvdinger, også kommer noe opp liksom. Og seriøse firmaer tar IKKE forhåndsbetalt. Med det så mener jeg at SSP bør ikke forespeile seg noen kroner før bilen er godkjent. Såpass ordnet økonomisk ryggrad bør dem ha, att dem ikke trenger det. Da folk har en tendens til og dra negative konklusjoner av det meste, så understreker jeg at det er IKKE negativt ment om SSP dette her, men mer ment som et hjelpende innlegg til trådstarter, slik at han kan unngå utriveligheter i fremtiden dersom det kan oppst muligheter for det! OK..
Arotished Skrevet September 18, 2010 Skrevet September 18, 2010 Huff, prisen for å få den garantert godkjent er nok ikke billig. Fikk pris på 30 lapper pluss transport for å Tuv godkjenne min. Og da garanterte de ingenting.
Just-turbodiesel Skrevet September 18, 2010 Skrevet September 18, 2010 30 tar du lett igjen ved evt salg da! Det syns jeg ikke var noe upris
E36Cab1 Skrevet September 18, 2010 Skrevet September 18, 2010 Er en upris når du i teorien har kastet de bort...
oddis Skrevet September 18, 2010 Skrevet September 18, 2010 Begge bilene står registrert på pappa....Har ikke lest gjennom alt her nå siden jeg ikke har tilgang til data. Det SS gjør er å ta bilen til TÜV, for så og få den godkjent hos BT. Han garanterte godkjent bil i Norge ja. Men det må jo være et skikkelig bygg og alt må være på stell. SS garanterte godkjent E30 M3 med 321hk? Vet bare at Wenås var hos DEKRA, og det hjalp lite med individuell godkjenning fra dem...måtte i med 3L.
Lars89 Skrevet September 18, 2010 Skrevet September 18, 2010 Men Wenås har vanlig E30 (320) Virker som BT i Telemark er greiere enn andre plasser. SS har jo flere godkjente E46 318-M3 bygg bl.a
Tom K Skrevet September 18, 2010 Skrevet September 18, 2010 For et par år siden så var jeg innom kontoret til en fyr på BT og han hadde flere ikoner for div bilforum på pc skjermen , så tro IKKE at alle som er innom her bare er her for å være snille. Jeg fikk selv besøk hjem i gården her etter at jeg hadde luftet noen planer for min gamle Mazda RX7 Turbo, planene hadde jeg skrinlagt men de visste nøyaktig hva de skulle se etter, de ble ganske sure da de ikke kunne finne noe ulovlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå