Jordfræsar Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Skal kanskje prøve å ta bilder selv! Tar sin tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 hvordan i alle dager er det mulig å bli kjørt på på den øya du bor på? De fleste parkeringsplassene der er jo aldri over halvfulle engang jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 Hahaha, godt poeng Nei du skjønner, det var en fra Frøya, som er en øy omtrent lik Smøla. Han var vant til å ha all plass selv, (hadde jo tross alt hatt lappen ei uke) derfor rygga han inn i min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Jævlig synd dette da Jørgen! Men får virkelig håpe det ikke blir fargeforskjell nå da, er vell en farge med mange nyanser dette :s Vær pirkete nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 Ja, teit å kjøre rundt med en dør som er skadd Teipe over med gaffa før jeg kjører til KR etterpå Nesj, de skal de da klare. Andre deler som er lakkert opp igjen på bilen også, så det burde de greie. Om det blir forskjell, så kommer den i retur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Hørt det er en vanskelig farge å tilpasse Men de vet vel hva de holder på med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 Satse på det.. Han jeg snakket med nevnte jo det at det ville bli sptøytet mere enn kun dørene, for å unngå fargeforskjell.. Håper det ikke blir noe krøll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 De får vell jevnet ut fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Litt blå neglelakk gjør susen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 De får vell jevnet ut fargen Satser på det ja Litt blå neglelakk gjør susen! Det som er yndlignen din altså? Trodde du var mere rosa/lilla-type-of-guy jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 De får vell jevnet ut fargen Satser på det ja Litt blå neglelakk gjør susen! Det som er yndlignen din altså? Trodde du var mere rosa/lilla-type-of-guy jeg Hør på han som kaller bilen sin blåmann! How gøy is dætt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 Den er jo blå!! Samt den er jo samboer med E30`n, som er frøkna.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 13, 2011 Forfatter Share Skrevet November 13, 2011 Da er bilen like hel igjen, og lakken ble heldigvis uten forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Da er bilen like hel igjen, og lakken ble heldigvis uten forskjell Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Gratulerar! Ikkje dårleg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå