Jørgen Lie Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 ":2111js34]>Slike som E.H.D har er jo også griselækkert.Jaaa, det er det, men føler det blir feil siden hanhar de egentlig... Herlige hjul ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Hadde vært spennende å se gullfargede nyrer med gullfargede LM Men ang GS infinity så synes jeg det blir helt grufullt å putte noen Audi RS4 replika GS felger på en bmw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Du har min stemme Jørgen LM Replica.. Synes det ville blitt "cleant" å stilfullt.. Men ja jo, men dem i gull er kansje ikke værst nei om du vil skille deg ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 stemte for gull lm jeg også.. genial kombinasjon ville det blitt, skiller seg som andre sier ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 28, 2010 Forfatter Share Skrevet November 28, 2010 Hadde vært spennende å se gullfargede nyrer med gullfargede LM Men ang GS infinity så synes jeg det blir helt grufullt å putte noen Audi RS4 replika GS felger på en bmw! Jaa, har egentlgi vært d Du har min stemme Jørgen LM Replica.. Synes det ville blitt "cleant" å stilfullt.. Men ja jo, men dem i gull er kansje ikke værst nei om du vil skille deg ut.. sant nok, ååå for så vidt sant nok det også stemte for gull lm jeg også.. genial kombinasjon ville det blitt, skiller seg som andre sier ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Ang felger, noen som vet om det blir forferdelig høyde på bilen med 19/20" felger? Må det mere senk til for at dette skal se bra ut? Med riktig dimensjon på dekkene blir ikke bilen høyere med større felgdiameter, men av en eller annen grunn ser den høyere ut med større felgdiameter. Jeg tror du må ha mer senk hvis det skal se pent ut med 19/20". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 28, 2010 Forfatter Share Skrevet November 28, 2010 Joda, det er jo for så vidt sant det med felgdiameter/rulleomkrets. MEN, er enda mere sant at den ser høyere ut ja. Får handle felger først, så får vi ta senk etterpå.. Regner med det blir noen fjærer bare, for jeg hadde ikke tenkt å slippe den helt ned på jorda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Svinrå bil, men det med felgene. Jeg synes LM er litt for E30 ish, føler RS-GT f. eks passer bedre på nye bimmere. Men for all del, så jo bra ut med LM også da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 Mja, de passer vel for så vidt til E30 også, men jeg er veldig svak for disse felgene, og de er et rimelig alternativ, da jeg ikke ønsker å bruke mange 10`tusner på felger RS-GT er jo heller ikke feil Vi får se hva som skjer til våren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2010 Da har jeg bestilt meg ny sort grill.. Kommer vel noen flere oppdateringer snart her også, da det er muligheter for at det blir felger snart (Håper jeg) Driver også å vurderer splittere, men, lurer på om jeg skal velge en front-leppe i stedet, da jeg synes de også er ganske freshe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2010 Da ser det ut til at det ordner seg med felger. Håper i alle fall det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Hvilke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2010 Tja, kan vel si såpass som at det blir nok i 8,5-10x20" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Tja, kan vel si såpass som at det blir nok i 8,5-10x20" Awesome! Får vente i spenning da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2010 Håper og tror dette blir meget bra, Markus Grillen er på vei også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå