Gå til innhold

07 E91 320d M-sport Lemans Blå.. Solgt

Jørgen Lie
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 369
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde vært spennende å se gullfargede nyrer med gullfargede LM :twisted:

Men ang GS infinity så synes jeg det blir helt grufullt å putte noen Audi RS4 replika GS felger på en bmw!

Jaa, har egentlgi vært d 8)

Du har min stemme Jørgen :)

LM Replica.. Synes det ville blitt "cleant" å stilfullt.. Men ja jo, men dem i gull er kansje ikke værst nei om du vil skille deg ut.. ;)

sant nok, ååå for så vidt sant nok det også ;)

stemte for gull lm jeg også.. genial kombinasjon ville det blitt, skiller seg som andre sier ut!

:mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang felger, noen som vet om det blir forferdelig høyde på bilen med 19/20" felger? Må det mere senk til for at dette skal se bra ut?

Med riktig dimensjon på dekkene blir ikke bilen høyere med større felgdiameter, men av en eller annen grunn ser den høyere ut med større felgdiameter. Jeg tror du må ha mer senk hvis det skal se pent ut med 19/20".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er jo for så vidt sant det med felgdiameter/rulleomkrets. MEN, er enda mere sant at den ser høyere ut ja. Får handle felger først, så får vi ta senk etterpå.. Regner med det blir noen fjærer bare, for jeg hadde ikke tenkt å slippe den helt ned på jorda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Mja, de passer vel for så vidt til E30 også, men jeg er veldig svak for disse felgene, og de er et rimelig alternativ, da jeg ikke ønsker å bruke mange 10`tusner på felger :) RS-GT er jo heller ikke feil ;) Vi får se hva som skjer til våren..8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da har jeg bestilt meg ny sort grill..:) Kommer vel noen flere oppdateringer snart her også, da det er muligheter for at det blir felger snart 8) (Håper jeg)

Driver også å vurderer splittere, men, lurer på om jeg skal velge en front-leppe i stedet, da jeg synes de også er ganske freshe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...