Gå til innhold

Den store ut i naturen-tråden

316
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Om du har en drøm om å ta bra bilder av Kongeørn/Havørn, så har jeg ett forslag: Ta turen til Smøla i sommer. Jeg har tre kompiser som driver med Ørnesafari. Vi skulle egentlig ut i dag, men båten deres var opptatt pga telling av sjøfugl rundt øye. Om du blir med på en sånn tur (husker ikke akkurat hva det koster for en dag), så får du ørn på VEEEELDIG nært hold!! Er faktisk en grom opplevelse, og håper det blir mulighet til å være med ila uka for min del :)

Dette var vel rundt 40-50m kanskje.. På sjøen så kan vi få de på 10-20m, DA er det rått og se den store praktfulle ørna komme stupende etter fisk 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute ved soloppgang for å ta bilder av ørn i dag.. Med min flaks var det så klart snøbyger, og økte på med vind, noe som gjorde forholdene veldig vanskelig.. :roll:

Men fikk et par bilder som er OK.

zicfg09wgdi2hai2a6lp.jpg

lphgcahtmfpg2f7bzrmt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elva rett ved der jeg bur :) tok noen bilder til ei skuleoppgave..til dere som lurer på hvorfor jeg tok dette bildet, så røyk isen i dag og dundret forbi huset så det klirra i skapene :mrgreen: Dere ser det på kantene..

9qd1pjovwnwv5gngfj5i.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute ved soloppgang for å ta bilder av ørn i dag.. Med min flaks var det så klart snøbyger, og økte på med vind, noe som gjorde forholdene veldig vanskelig.. :roll:

Men fikk et par bilder som er OK.

zicfg09wgdi2hai2a6lp.jpg

lphgcahtmfpg2f7bzrmt.jpg

RÅTT!!! :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Vakkert Jørgen, VAKKERT!!

Jeg må se å få kommet meg litt ut i Norges vakre natur snart. Ikke bare ta bilbilder... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...