Gå til innhold

Den store ut i naturen-tråden

316
 Share

Anbefalte innlegg

Kommer mye fra meg her, men er ikke bare BMW som er mine interesser ;)

Her er noen uglebilder jeg tok i natt, og i dag. Hadde besøk av 4stk jordugler, samt to Tårnfalker om bord i båten. De er mest sannsynlig på trekk, da vi var over 30 nautiske bil fra land da de dukket opp.. Fant 6-7 oppspiste småfugler på dekk i dag mårres, samt fant to stk til i sta. Noen som er sultne ;)

qdpbk7lmnpy1rt6t7pmm.jpg

k83kxzcb284vv70jpgu1.jpg

x17zbp2r5p6xenlze8ei.jpg

4e568wl6ubim92ycw3cj.jpg

bshn0ms3k7u6g5njofwk.jpg

zj23rdvudlhbvozh6ov0.jpg

yzi27lbw45bnvh6xbr13.jpg

5b2b99s5ixhm4pspxagf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

Jepp, hovedfokuset ligger i lang lukkertid. Har også brukt HDR, som gjør at jeg har uendelig med muligheter etter at jeg har tatt bildene. At vannet er "slørete" kan jo være litt stilig, bare å utforske og prøve seg frem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okeei.. HDR-funksjoner har jeg ikke prøvd meg på enda, foruten å "redigere" frem HDR-effekt i lightroom.

Ja, jeg synes det er kult i alle fall! Får leke meg litt og prøve når jeg kommer hjem fra sjøen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":38zgdcit]For noen sykt fete fuglebilder Jørgen!

Er jo tatt utrolig mange bra bilder av brukerne her!

Fikk lyst til å komme meg ut på fotosafari selv igjen snart!

Takk for det! Morsomt og leke litt. Tror det er mange her som er gode på å ta bilder i alle fall.

Fotosafari ja, har booket tur til Hornøya her, uka før påske (28mars-3april), så det gleder jeg meg stort til og håper at jeg har anledning til å være hjemme fra båten.! Har leid et fyr der ute, med et utrolig bra fuglefjell, og den uka vi har klart og booket er den tiden det er mest aktivitet der. Så håper virkelig det går i orden! Da kommer det nok sikkert noen smakebiter i denne tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...