Jørgen Lie Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Kommer mye fra meg her, men er ikke bare BMW som er mine interesser Her er noen uglebilder jeg tok i natt, og i dag. Hadde besøk av 4stk jordugler, samt to Tårnfalker om bord i båten. De er mest sannsynlig på trekk, da vi var over 30 nautiske bil fra land da de dukket opp.. Fant 6-7 oppspiste småfugler på dekk i dag mårres, samt fant to stk til i sta. Noen som er sultne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Ble noen bilder i dag også gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 6, 2011 Forfatter Share Skrevet November 6, 2011 Nydelig bilde det siste der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Godt nyttår folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2011 Magisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2012 Tok et par bilder i går kveld: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staM Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Tøft bilde, staM..!! Bruker du høyt blender tall, lav ISO og lang lukkertid for å få til den "bevegelsen" av vannet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staM Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Jepp, hovedfokuset ligger i lang lukkertid. Har også brukt HDR, som gjør at jeg har uendelig med muligheter etter at jeg har tatt bildene. At vannet er "slørete" kan jo være litt stilig, bare å utforske og prøve seg frem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Okeei.. HDR-funksjoner har jeg ikke prøvd meg på enda, foruten å "redigere" frem HDR-effekt i lightroom. Ja, jeg synes det er kult i alle fall! Får leke meg litt og prøve når jeg kommer hjem fra sjøen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Et par bilder fra en hyttetur i sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 For noen sykt fete fuglebilder Jørgen! Er jo tatt utrolig mange bra bilder av brukerne her! Fikk lyst til å komme meg ut på fotosafari selv igjen snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 ":38zgdcit]For noen sykt fete fuglebilder Jørgen!Er jo tatt utrolig mange bra bilder av brukerne her! Fikk lyst til å komme meg ut på fotosafari selv igjen snart! Takk for det! Morsomt og leke litt. Tror det er mange her som er gode på å ta bilder i alle fall. Fotosafari ja, har booket tur til Hornøya her, uka før påske (28mars-3april), så det gleder jeg meg stort til og håper at jeg har anledning til å være hjemme fra båten.! Har leid et fyr der ute, med et utrolig bra fuglefjell, og den uka vi har klart og booket er den tiden det er mest aktivitet der. Så håper virkelig det går i orden! Da kommer det nok sikkert noen smakebiter i denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Her er et jeg tok i høst. Blir vel på en måte et naturbilde. Bare at det står en råtten traktor i veien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Har et par jeg også, de siste er fra GS treffet i fjor IMG_0889 by matsrh, on Flickr IMG_0919 by matsrh, on Flickr IMG_8276v2 by matsrh, on Flickr IMG_8284 by matsrh, on Flickr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå