Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes egentlig alltid at fredrik 90 skriver alt for mye tekst i alle innlegg her på bimmers også.,

Orker ikke lenger lese hva han skriver her på forumet.. :)

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

forresten mye bra bilder. men liker heller og ta bilder rundt hele bilen på en overskyet dag med plain bakgrunn(ikke av bjørke tre som blir avspeilet og tar bort den fine fargen) :P

Skrevet

Oppdater med hva du har byttet i det siste, gjerne en liste, men for all del ikke stikkord! Blir bare masse rot og gir et inntrykk av at selger er useriøs. Ellers en bra annonse :) trenger kanskje ikke det der om 0-100 km å slikt. Står jo på wikipedia ;) Min mor har samme bilen bare sen 93 altså 94 mod med 2,3e motor, funker fjell den :D meget bra bil! Like bra stand som din. Heldi han som får denne! Lykke til med salget :D

Skrevet

eventuelt også sett ned prisen 5 lapper. eller/og skriv at du kan ta innbytte i bmw.

Kunne skrevet BMW i innbytte men de BMWene jeg nå om dagen går rundt og vurderer er i en HELT annen klasse enn denna! Jeg snakker E90/91 325IX og eiere av sånne tviler jeg på vil ta en Audi 100 i innbytte :wink: Her er det kun snakk om å selge 100en for å få plass til en ny nummer to bil

synes egentlig alltid at fredrik 90 skriver alt for mye tekst i alle innlegg her på bimmers også.,

Orker ikke lenger lese hva han skriver her på forumet.. :)

Da beklager jeg så mye hvis du synes det er et problem! Men jeg ser ikke noen regel hvor det er forbudt å skrive utfyllende innlegg!

Skrevet
Har ikke sagt at det var noe problem.

Men det er større sjanse for at folk gidder å lese hva du skriver hvis du skriver kortere innlegg ;-)

Det er din mening. At du har problemer med å lese innlegg som består av mer enn to setninger er ikke nødvendigvis et tilsvarende problem for andre.

Skrevet

jeg synes personlig det sier litt om eiern når du skriver utfyllende om bilen, det tilsier kjærlighet. mer skeptisk til "hel og grei bil ingen annonseselgere" og "selger" som kontaktperson for å si det sånn...

Skrevet

Men det er større sjanse for at folk gidder å lese hva du skriver hvis du skriver kortere innlegg ;-)

Om folk gidder å lese igjennom det jeg skriver eller ikke er for meg likegyldig! Jeg skriver så mye som jeg føler for så får folk velge selv om det vil lese igjennom eller ikke

jeg synes personlig det sier litt om eiern når du skriver utfyllende om bilen, det tilsier kjærlighet. mer skeptisk til "hel og grei bil ingen annonseselgere" og "selger" som kontaktperson for å si det sånn...

Nettopp det tenker jeg også når jeg ser en annonse med mye tekst og er man sånn passe interessert i bilen man kikker på gidder man å lese igjennom. Det er i allfall sånn jeg ser det! Jeg bestemte meg for å skrive det jeg hadde på hjertet om bilen og at det er med et noe tungt hjerte den selges så blei det jo en del da. Men jeg må nok se det litt ann om jeg kanskje skal sløyfe noe av teksten :)

Skrevet

jeg synes jo mer jo bedre. Alt du skriver er relevant, det er morsomt å høre at bilen ble kjøpt av en hotelldirektør osv, en bils historikk er da faen ikke uinteressant?

Synes du kan gi en god bolle i hva enkelte dyslektikere og folk som har ligget for mye under biler og sniffet girolje mener..

Skrevet
jeg synes jo mer jo bedre. Alt du skriver er relevant, det er morsomt å høre at bilen ble kjøpt av en hotelldirektør osv, en bils historikk er da faen ikke uinteressant?

Den er veldig interresant. Det som kan dokumenteres, alt annet er pjatt..

poenget med en annonse er jo at den skal gjøre en kjøper interresert i å ville vite mer om bilen. Ofte lønner det seg å bare nevne viktige ting, også oppfordre til å ta kontakt for mer info. Enklere og "overtale" en evetuell kjøper på tlf/face to face enn å få kjøper til å lese igjennom en hel haug med tekst...

Skrevet

Personlig så bryr jeg meg lite om hvem som har hatt bilen før meg, Frank Murud som svindlet Oslo kommune for over 100 mill var tidligere eier på min gamle 735ia, bilen blir hverken mer eller mindre verdt av den grunn, en fyr her i byen skrøt fælt av at første eieren på hans Audi A8 var Kjell Inge Røkke...og så da ? nei det er bedre med et servicehefte med full historikk

Skrevet

Jeg beklager å måtte melde meg halvveis på her,Fredrik.

Annonsen var fin den,men det ble litt for mye novelletekst om bilen - dette kan dessverre føre til at kun et fåtall entusiaster leser hele og ringer deg.

Liker selv godt utfyllende annonsetekster,men det som ofte er regelen er at det må være komprimert tekst, da en som skummer finn.no må lese bøttevis av annonser for å finne bilen han/hun er ute etter.

Tror nok du får solgt bilen,men markedet har vært nokså tregt for biler i den prisgruppen en liten stund nå og din er i det øvre prissjiktet. Håper det ordner seg snart.

Skrevet

Helt enig i at det er mye kjærlighet i denne her annonsen! og bilen for den saks skyld. Og enig i det du sier om at en lite utfyldt annonse er uinteressant. Stå på Fredrik :D

Skrevet

Jeg syns også det ble for mye tekst. Jeg syns bilannonser skal være korte og presise med kort generell info om bilens tilstand, utstyrsliste og så gjerne ramser opp deler som er nytt/byttet.

Ang prisen er kanskje den også noe høy? Jeg solgte en 97 A6 2.6 avant Quattro (som veldig mange ønsker)i vinter for rett over 50'. Det var bil som var ny hos Møller, komplett s.hefte, rullet ca 190 og i bra stand.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...