wabby Skrevet September 21, 2010 Skrevet September 21, 2010 * Du finner meg under et panser på en E39 520 single vanos * Jeg liker å lage en jevn ulyd når det er kaldt ute og motoren er kald * Du hører meg ule mest på lave turtall * Jeg følger turtallet * Jeg kan også høres på varm motor om du peiser godt igjennom krappe venstresvinger * Jeg er ingen viftereim - Hvem/hva er jeg? (Som dere ser så er dette noe som er ufattelig annoying og jeg finner ikke ut av hva det er. Lyden er verst på morran nå som det er kjølig og bilen er kald.)
SweetBMW Skrevet September 21, 2010 Skrevet September 21, 2010 Er det sånn sterk hvine lyd når motorn er kald? kan være vannpumpa di som tar kvelden.. var det på min...
wabby Skrevet September 21, 2010 Forfatter Skrevet September 21, 2010 Er det sånn sterk hvine lyd når motorn er kald? kan være vannpumpa di som tar kvelden.. var det på min... ... Byttet for 1,5 år siden. Spunnet kanskje 30.000 km. Håper det ikke er den som har takket for seg
PIIIPower Skrevet September 21, 2010 Skrevet September 21, 2010 Servopumpe? min har en sånn fæl lyd som bare er der. Merker ikke noe på styringa, men bråker det gjør den..
Richie85 Skrevet September 21, 2010 Skrevet September 21, 2010 Servopumpe? min har en sånn fæl lyd som bare er der. Merker ikke noe på styringa, men bråker det gjør den.. Hvis din lager lyd, har du kontrollert oljenivå til servoen..? mange kunder innom jobben med ulyd i servo, da er det kun for lite nivå..
///Naitsirk Skrevet September 21, 2010 Skrevet September 21, 2010 Hadde slik irriterende ulyd selv på min forrige e39. Bytta reimer, løpehjul og dynamo uten at det hjalp noe. Så tok servopumpa kvelden. Bytta den og lyden ble borte Da hadde jeg kjørt i 2 år med den ulyden fra servopumpa uten at den var deffekt..
PIIIPower Skrevet September 21, 2010 Skrevet September 21, 2010 Servopumpe? min har en sånn fæl lyd som bare er der. Merker ikke noe på styringa, men bråker det gjør den.. Hvis din lager lyd, har du kontrollert oljenivå til servoen..? mange kunder innom jobben med ulyd i servo, da er det kun for lite nivå.. Neida, bra med olje.. Historien: Det har vært lekasje fra beholderen, men den gikk ikke tom. Det var da noe metallspon i olja. Fikk fylt på noen ganger og strammet klipsene så det ikke lakk lenger. Nå vises ikke spon i beholder, ,men lyden er der. Og den er FRYKTELIG irriterende. (stor stereo hjelper)
wabby Skrevet September 21, 2010 Forfatter Skrevet September 21, 2010 Skal bytte reimer og løpehjul om litt og skal sjekke servoolje, det har jeg faktisk aldri kontrollert. Kan legge til at servo fungerer utmerket uten noe rykking.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå