Gå til innhold

Slammed 2010!!! Photoshoot 3xe30 + e46M3

Anders_w
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det der er mer enn kjørbart nok.. :!: er bare å shimse opp motoren det da

Øhh.. Bilene er så lave som det er mulig å få dem hvis hjulene skal klare å rulle. Skal det lavere enn dette må de kjøre på kyllingdekk eller gå ned til 16".

Har E46'n luft?????

nettopp, 16 med 40" profil og middels strekk.. da blir det lågere.. også bytte frontfanger til en som bygger mindre ned f.eks.. heve motoren 1,5-2cm og/eller sveise om bånnpanna, da blir dem låge og fine. :) men som tidligere sagt, likte stuka veldig gødt! Men at dem er låge, nei.. de er middels senka etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhh.. Bilene er så lave som det er mulig å få dem hvis hjulene skal klare å rulle. Skal det lavere enn dette må de kjøre på kyllingdekk eller gå ned til 16".

Har E46'n luft?????

nettopp, 16 med 40" profil og middels strekk.. da blir det lågere.. også bytte frontfanger til en som bygger mindre ned f.eks.. heve motoren 1,5-2cm og/eller sveise om bånnpanna, da blir dem låge og fine. :) men som tidligere sagt, likte stuka veldig gødt! Men at dem er låge, nei.. de er middels senka etter min mening.

:-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har E46'n luft?????

skjønner ikke at noen gidder å bry seg om meningene eller innleggene til denne karen :wink: er jo bare bullshit som kommer ut uansett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahha:lol: nei vel?!?! Det er i såfall du som aldri har sett lav bil før.. hvis du syns de der er veldig lave. 80% av bilene i Storgata er lavere enn de der, men regner ikke med at du veit hva skikkelig senk betyr, går vel kanskje ikke så mye lavt der du kommer fra.

De bila der sitter veldig pent.. akkurat passe låge, men veldig låge er de IKKE.

Hmm... da kommer du sikkert fra notodden der det kryr av Mercedes 124 stasj. uten fjærer og hjulbuer som er valset med far`s brekkjern, også bare skvetta litt maling over etterpå... og helt garantert brock felger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanon tøffe bilder! :)

Superturbodiesel: Vær grei og ikke kommenter på en negativ måte uansett hvor det er. Nesten hver gang jeg ser et innlegg av deg så er det negativt. For disse e30'ene er perfekt lave. Skulle disse vært lavere i forhold til dekk/bue, ja da vil jeg kalle det overkill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...