E.H.D Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Digg e91. Har du kjøpt de iForged felgene fra -Lasse- her på forumet eller har du kjøpt de selv fra USA? Tror du er den første her inne med rep. 3DDesign frontleppe på en e90/e91. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyggen Skrevet September 24, 2010 Forfatter Share Skrevet September 24, 2010 Digg e91. Har du kjøpt de iForged felgene fra -Lasse- her på forumet eller har du kjøpt de selv fra USA? Tror du er den første her inne med rep. 3DDesign frontleppe på en e90/e91. Dette er gammle bilen til Lasse,kjøpte han nå i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Ser ut som det skal bli en respektabel familiebil med de nye planene dine! Kan skrive under på at Performance girkula er herlig å håndtere! Hvordan er passformen på Schmiedmann leppa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyggen Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 Noen som har god erfaring med våtsliping/polering av lakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Ikke feil Ser jeg trenger noen oppgraderinger selv på E91`n min etterhvert! Leppa likte jeg særdeles godt egentlig.. Nydelig bil med riktige update`s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyggen Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 Ikke feil Ser jeg trenger noen oppgraderinger selv på E91`n min etterhvert! Leppa likte jeg særdeles godt egentlig.. Nydelig bil med riktige update`s Takker,er svært fornøgd med bilen sjølv også,men noe små plukk er der.Felgene blir polert å evt lakket senteret(flasser litt) Du har no eit meget pent eksemplar til bil du også Har sansen for desse bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyggen Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 Snart vinter så da blir org skvettlapper montert.17" org m-felger blir vinter hjul,men er litt usikker på dekk dim eg bør gå for? Felgene er 17x8,5. Er vell fornuftigt med 235-45-17 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Jaa, blir bare mer og mer glad i bilen jeg Org skvettlapper, står disse på, eller er det ettermontert?? hørtes egentlig fornuftig ut, alle fall her som veiene blir strødd med sand/salt i samme suppa... Dekk-dim tenker jeg at 225.45 kanskje er mere riktig?? Mener jeg leste det en plass.. Har akkurat handla bilen, så vet ikke så alt for mye om de enda, men d kommer vel etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Utstyrslista di Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 2ME M L.-A.W. DOUBLE SPOKE 194 M/MIX.T. 200 DIESEL PARTICLE FILTER 226 SPORTS SUSPENSION SETTINGS 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 321 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR 337 M SPORTS PACKAGE 386 ROOF RAIL 4AD INTERIOR ALUM. LENGTHWISE FINE 402 PANORAMA GLASS ROOF 428 WARNING TRIANGLE 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 520 FOGLIGHTS 521 RAIN SENSOR 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 540 CRUISE CONTROL 606 NAVIGATION SYSTEM BUSINESS 644 PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF. 672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 8SP COP CONTROL 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Series options No. Description 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 Fantastisk bil! Ingenting og plukke på her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyggen Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2010 428 WARNING TRIANGLE Hva betyr dette å hva er det til? Takker for utstyrslista Jørgen Lie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 428 WARNING TRIANGLE Hva betyr dette å hva er det til? Takker for utstyrslista Jørgen Lie Populært kalt varseltrekant på norsk, og da håper jeg bruksområdet sier seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 D er som Hansh skriver, en varseltrekant ja Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Ser eg en bulk under baklyset på høgre side? Ellers en nydelig familie racer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Ser mest ut som gjennskinn spør du meg men.. Håper d for hans del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå