Fredrik Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 Bilen som fremkomstmiddel er nå over 100 år gammel og det er åpenbart ikke like vanskelig som det var å konstruere en nogenlunde fornuftig sportsbil. Det siste innslaget på denne fronten er russiske Marussia B1. Jeg vil ikke kalle den sofistikert i designet, men den er helt klart et stort fremskritt når det gjelder biler fra vår store nabo i øst. Motoren er iht. ryktene en V6 motor på 3,5 liter med overladning. Hvis noen har mer konkrete data vedr. Marussia B1 tar jeg gjerne imot dette i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 hmm....HMMMM....pagani look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 Her er ihvertfall noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 23, 2010 Forfatter Share Skrevet September 23, 2010 hmm....HMMMM....pagani look Ja... designet forteller oss ikke noe nytt, men det er nettopp dette som er vanskelig. Deler og teknikk er hyllevare hos de store internasjonale produsentene. Jeg kan forestille meg at motoren kommer fra Ford... i likhet med Noble, men sikker er jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 spesiell bil, hadde likt å møte en slik etter norske veger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 http://www.newcarsreview.org/new-car-ru ... ercar.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 Bare jeg som syns den lignet veldig på 458 italia? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Likhetstrekkene til 458 italia er der ja, men stuker enda mere i fronten og enda mere buing over hjulbuene. Men jeg likte denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Ja, det har jeg! Har hørt om B2 også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Marussia B2 er også med i filmen i linken lengre opp Men B1 synest ihvertfall jeg var penere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 B2 var så vulgær at den var dritfet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå