Gå til innhold

BMW 318IS og 325 Bensin forbruk ? :)

Kim Andrè
 Share

Anbefalte innlegg

samme hva den bruker på mila.. kjører du BMW så må du regne med at det koster litt exstra hvis du trer gassen i bån.. jeg selv har en 320++ å jeg vet at på lang kjøring bruker den ca 1 liter++ kommer ann på høyre foten.. å høyre foten min er ikke snill.haha det meste jeg har vært oppe i er 2.8 på mila på lang kjøring.. ikke snilt vet jeg.. men det koster å være kar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk noe forskjell på drivstofforbruket på disse bilene. på blandet kjøring hadde jeg ca 0,8-0,9L mila på 318is'n, mens 325'n tviler jeg lå noe spesielt under 1,2L, det var vel værmere 1,3L tenker jeg. Det er ikke store forskjellen på langkjøring: 0,6 på Is'n og 0,7 på 325'n ca, men i sentrum bruker 325'n my mer. Så det spørs egentlig om du kjører mye i by, eller om det er mest langkjøring du skal bruke bilen til. Blir det mye bykjøring må du regne med et saftig forbruk på 325'n ihvertfall. Men i bunn og grunn er det nok prisforskjellen på forsikring som spiller mest inn vil jeg tro. 325'n er nok fort dobbelt så dyr å forsikre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en 2,8L rekkesekser i en bmw 7 serie på nesten 2 ton. og den ligger på 1,2 på gjenomsnitt forbruket i computeren. det er litt by og litt langkjøring.

tror ikke en liten 3 serie er verre enn det.

jeg ville valgt en bmw med 6er. minimum en 320. 4er motoren i bmw er kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...