///FredriK.S Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 -hvor store eksoshaler har du på der? Det så veldig fint ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 de er 2x 83mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 fikk da pakken fra vac motorsport i dag. bestilte på søndag!! det gikk fort gitt. fikk montert ny dynamo idag, samt underdrive power pulley settet fra vac. samt en liten filmsnutt, ikke det helt store men bedre enn ikke noe. her er litt ymse deler som skal monteres etter bilen er lakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Mye snacks. Lurer på om jeg og blir nødt til å handle et slikt pulley sett. Spent på om man merker forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErsinM5touring Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 De forstillingsdelene der, er det orginal bmw deler, eller er det slike komplette sett fra ebay? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2011 Mye snacks. Lurer på om jeg og blir nødt til å handle et slikt pulley sett. Spent på om man merker forskjell. skal se om eg får luftet bilen i helgen en tur, så komme med tilbakemld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2011 De forstillingsdelene der, er det orginal bmw deler, eller er det slike komplette sett fra ebay? har kjøpt noe fra koed, de tar vel inn anerkjente merker, bærearmer kjøpte eg av en kar her inne, vet ikke merket på de da de var pakket ut av embllasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 liten update. bilen blir levert på lakk til helgen ellers så sliter eg med litt fjusk på motoren, den dør ut av og til når jeg trykker inn clutch, har renset tomgangreg, men hjalp ikke, og virker som ene syl dør ut når eg motorbremser, så når gass trykkes inn igjen så smeller det i eksos ( uforbrent bensin), så er vel en coil får eg håpe. har ihverfall bestilt coiler, tomgangsreg. lambda så får vi se om det er noe forskjell eller noen som har noe tips til evnt andre ting som kan gjøre dette? hadde jo også på sånn soyafilm toning, dette ble ikke helt boblefritt, trodde eg hadde fått ut all vannet, så det skal av igjen. får se om det kanskje blir 3m toning i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 en liten update. bilen ble sendt på lakk, og de fant jo selvfølgelig rust på gamle bilen, jekkfester var begynt å bli dårlige, så hele førersiden av kanal blir byttet og bakerste del på passasjer siden. det var litt rust inn i gulvet også, så blir kappet vekk og laget til ny platebit der. egentlig ikke så veldig avskrekkende, bilen har gått i bergen i 10 år i salt og dritt på vinteren. var oppom og tok noe bilder idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Se der ja. Hvor ille så dette ut utenfra? Er det lov å spørre hvor mye du må ut med for sveis og lakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 den var jo tectylert under så såg bra ut når eg kjøpte den, men falsen rundt jekkfestene var bøyd en del når eg kjøpte den, så er nok det som har gjort at det har begynt og råtne der, pluss dreneringene fra taket går jo i det området også så hjelper ikke på det heller, men har gått helt fint og jekke den da, forutenom på passajersiden bak, der røk jekkfestet når eg skulle prøve på hamann felgene rett før den skulle på lakk. ble en liten strek i regningen dette her, men blir meget bra til slutt dette pris er litt usikker enda, da det er endel jobb igjen med kanalene, men runder nok rett over 30k med lakk og nye kanalbiter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 hmm.. ja penga går fort. Vurderer hellakkering selv, men må og få sveist litt rust i kanalene først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Se der ja. Litt rust blir det av saltet på vestlandet.. Regner med du har bilen klar til Vårmønstringen på Lagunen 2. Juni? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 hmm.. ja penga går fort. Vurderer hellakkering selv, men må og få sveist litt rust i kanalene først. ryker altfor fort ja, bare å få gjort det skikkelig når en først er igang syns eg, så no blir hvertfall bilen så godt som rustfri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 Se der ja. Litt rust blir det av saltet på vestlandet..Regner med du har bilen klar til Vårmønstringen på Lagunen 2. Juni? jepp regner med eg skal være klar til det hvertfall, hadde vært stas og stilt ut med bmwccn, det må du også, uvanlig med 850 manuell, og den ser jo ganske bra ut også, ka blir det med felgplanene på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå